logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۷۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بیانیه جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت یزد خطاب به مسئولین؛

مشکلات متعدد اقتصادی گرانی نتیجه بی برنامگی و عدم تعهد است

مشکلات-متعدد-اقتصادی-گرانی-نتیجه-بی-برنامگی-و-عدم-تعهد-است

مشکلات متعدد اقتصادی گرانی، تورم، بیکاری، تعطیلی واحدهای تولیدی، بحران در بازار سکه، ارز و مسکن نتیجه همین بی برنامگی و عدم تعهد است.

به گزارش موج رسا; جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت یزد خطاب به مسئولین دولت و نمایندگان مجلس بیانیه ای منتشر کردند که در ادامه آن را می خوانید:

بسم ا... الرحمن الرحیم  ملت شریف ایران، مسئولین محترم دولت، نمایندگان محترم مجلس؛  انقلاب اسلامی ایران که با عنایات بقیه ا... اعظم، رهبری امام خمینی(ره) و بذل جان هزاران مرد و زن مجاهد به پیروزی دست یافت اکنون چهلمین سال خود را پشت سر گذاشته و تاریخ پر فراز و نشیب آن پر از درس ها و عبرت های تلخ و شیرین برای مردم و مسئولین است. بررسی گذشته نشان می دهد هر زمان که اندکی به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اعتماد کردیم نتیجه ای جز خسران و پشیمانی به دست نیاوردیم و در مقابل هر زمان به نیروی ایمان و تخصص جوانان این مرز و بوم دل بستیم از ثمره شیرین آن چشیدیم. دستیابی به فناوری هسته ای، سلول های بنیادی، فناوری نانو، پرتاب ماهواره تنها بخشی از ثمرات این خودباوری است.  با این پشتوانه عظیم از تجارب ارزشمند انتظار نمی رفت که مسئولین بار دیگر دل به آمریکا و اروپایی ببندند که بارها بد عهدی خود را به اثبات رسانده اند. علی ای حال بار دیگر غرب از زیر تعهدات خود شانه خالی کرد و غرب زدگان خوش خیالی که برنامه ای جز توافق با غرب نداشتند بار دیگر دست خالی ماندند.  اکنون مردمی مانده اند که تمام این سال ها در پاسخ به مشکلاتشان به توافق با غرب حواله می شدند و مدیرانی که جز امید به غرب برنامه دیگری نداشتند. مشکلات متعدد اقتصادی گرانی، تورم، بیکاری، تعطیلی واحدهای تولیدی، بحران در بازار سکه، ارز و مسکن نتیجه همین بی برنامگی و عدم تعهد است.  متاسفانه حتی اکنون که سفره مردم روز به روز کوچکتر شده و قشر ضعیف جامعه مصائب بزرگ معیشتی را متحمل می شود شاهد بی برنامگی، بی خیالی و اهمال مسئولان هستیم در صورتی که مطمئناً اگر طبق نسخه شهید دکتر چمران شاخص تعهد و تخصص در انتخاب مسئولان مد نظر قرار گرفته بود اکنون کشور دچار چنین وضعیتی نبود.  وضعیت کنونی جامعه قلب هر انسان دلسوزی را به درد می آورد لذا لازم است برای حل عاجل مشکلات اقتصادی در قدم اول دولت اقدام به ترمیم کابینه و تیم اقتصادی خود کند.  بدین وسیله ما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در استان یزد با امضای این طومار از مسئولین دولت تدبیر و امید و همچنین نمایندگان مجلس تقاضا داریم با درک شرایط دشوار اقتصادی کنونی هر چه سریعتر اقدام به تعویض تیم اقتصادی کنونی با افراد با انگیزه متعهد و متخصص کرده و کشور و این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و مجاهدت هزاران جانباز، آزاد و رزمنده است را از آسیب های بیشتر در امان نگاه دارند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر