logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۲
[ شناسه خبر : ۷۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
آیت‌الله دولابی در گفت‌وگو با موج رسا:

مسئولان دولتی مسئولیت نابسامانی‌های اقتصادی را بپذیرند/ لزوم مقابله جدی با خط نفوذ دشمن در مسائل پولی و مالی

مسئولان-دولتی-مسئولیت-نابسامانی‌های-اقتصادی-را-بپذیرند-لزوم-مقابله-جدی-با-خط-نفوذ-دشمن-در-مسائل-پولی-و-مالی

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وضعیت اقتصادی گفت: مسئولان دولتی مسئولیت نابسامانی‌های اقتصادی را بپذیرند.

آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرگار موج رسا; با اشاره به وضعیت اقتصادی و گرانی‌های اخیر اظهار کرد: در شرایط اقتصادی خاصی قرار داریم و متاسفانه مشکلات یکی پس از دیگری آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط باید به چند نکته توجه کرد، ابراز کرد: ما از مسئولان محترم دولتی توقع داریم که مسئولیت این نابسامانی اقتصادی را بپذیرند و در یک بازه زمانی یک بسته پیشنهادی برای حل مشکلات ارائه کنند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نکته دوم نیز در عین تاکید به پذیرش مشکلات توسط مسئولان این بوده که از همه رسانه‌ها و اقشار مردم درخواست می‌کنیم تا از سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات پرهیز کنند.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم ابراز کرد: علی رغم وجود مشکلات فراوان اما به طور یقین وضع ما نسبت به ایام دوران دفاع مقدس وضعیت بهتری است چرا که ما در آن زمان هم این مشکلات را داشتیم و هم جنگ را اداره کردیم، امروز نیز باید با اتحاد و انسجام به سمت برطرف کردن مشکلات حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی جدی بوده اما نباید بهانه به دست دشمن، عناصر سلطنت‌طلب و یا وهابی‌های خائن بدهیم، خاطرنشان کرد: از مسئولان محترم می‌خواهیم که در مدیران ارشد اقتصادی تغییر و تحولاتی ایجاد کنند.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم دولابی با تاکید بر ایجاد و تقویت ارتباط با کشورهای همسو و همسایه گفت: متاسانه به دلیل اینکه نگاه دولت به سمت غرب و همپیمانان غرب بوده نسبت به بسیاری از ظرفیت‌های کشورهای همسایه غافل بوده است.

وی با بیان اینکه ما خواستار برخورد شدید دولت و قوه قضیاییه با مفاسد اقتصادی هستیم، عنوان کرد: مقابله جدی با خط نفوذ دشمن به ویژه در مسائل مالی و پولی انتظار دیگری است که ما از دولت محترم و دیگر مسئولان مرتبط با این موضوع داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم که برخی از عناصر نفوذی دشمن در دستگاه‌های اصلی اقتصادی ما نفوذ کردند و مسبب بیشتر مشکلات اخیر شدند.

وی با اشاره به اعتراضات علما و روحانیون نسبت به وضعیت اقتصادی موجود تصریح کرد: باید از مراجع معظم تقلید تشکر کرده و اعلام کنیم که حوزه‌ها همیشه در کنار مردم بوده و هستند و این مشکلات طلاب حوزه‌های علمیه را مانند سایر اقشار مردم دچار رنج و فشار شدیدی کرده است.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم بیان کرد: تمامی طلاب حوزه‌های علمیه پشت سر مراجع معظم تقلید یکصدا نسبت به این روند افسارگسیخته گرانی و رها کردن اقتصاد کشور توسط برخی از دولتمردان اعتراض و انتقاد جدی دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر