logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۷۸۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل زندانهای استان زنجان خبر داد

شرکت بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان زندانهای استان زنجان در دوره‌های حرفه‌آموزی

شرکت-بیش-از-۴۰۰-نفر-از-مددجویان-زندانهای-استان-زنجان-در-دوره‌های-حرفه‌آموزی

مدیرکل زندانهای استان زنجان ‏ از شرکت بیش از ۴۰۰ نفر از مددجویان زندانهای استان زنجان در دوره‌های حرفه‌آموزی خبر داد.

به گزارش موج رسا; علاء‌الدین کریمی در دیدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به نقش اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در کاهش آسیب های زندان اظهار کرد: علاوه بر تأثیر برگزاری دوره های حرفه آموزی در اصلاح و تربیت و بازسازگاری اجتماعی مددجویان ، یادگیری مهارت در داخل زندانهای استان با نیازهای بازار کار برنامه ریزی شده است.

وی افزود: این برنامه‌ریزی‌ها به این خاطر است تا زندانیان پس از آزادی بتوانند با حمایت های صورت گرفته از سوی مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج برای خود شغل ایجاد کنند.

مدیرکل زندانهای استان زنجان در ادامه ضمن قدر دانی از همکاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان و مربیان شاغل در امر آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد: با همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان از ابتدای سال تاکنون بیش از  ۴۰۰ نفر از مددجویان زندانهای استان در ۲۴ دوره آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی بیان کرد: مددجویان در رشته های پرورش زنبور عسل، برقکار ساختمان، تعمیر موتور گیربکس، تعمیرات مدارات الکتریکی خودرو، کشتکار گلخانه خاکی، پته دوز، مرصع دوزی ، سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر آبگرمکن دیواری، فرش بافی، پیرایش مردانه، معرق کاری روی چوب، ملیله کاری روی نقره و… در حال گذران دوره های حرفه آموزی در داخل زندانها هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر