logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۷۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری زنجان خبرداد

فعالیت 20 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان زنجان

فعالیت-20-مجتمع-خدماتی-رفاهی-بین-راهی-در-استان-زنجان-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از فعالیت 20 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 20 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان زنجان  در حال فعالیت هستند و 72مورد موافقت اصولی نیز صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه مجتمع های خدمات رفاهی جاده ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود،گفت:دو مجتمع خدماتی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در محور قیدار- ابهر و سه راهی سرچم – اردبیل نیز در دست ساخت است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: تحليل انجام شده بر روی آمار تصادفات نشان می دهد كه بيش از نيمی از تلفات جاده ای ناشی از واژگونی و تصادف ناشی از خواب آلودگی رانندگان است كه راننده در حين رانندگی از استراحت كافی برخوردار نبوده و برای كاهش اين تصادفات جاده ای، احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بين راهی می تواند نقش مهمی داشته باشد .

وی افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی و تیر پارک ها، مجموعه هایی هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه و سرنشینان آنها در طول جاد ه های ارتباطی کشور احداث شده اند و دارای امکانات و خدمات بهداشتی، درمانی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان زنجان به سامانه پیام کوتاه 3000990091 ارسال کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر