logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۷۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پروژه‌های مختلفی را برای سفر رئیس جمهور به استان زنجان آماده کرده‌ایم/ رایزنی‌ها با تیم نهاد ریاست جمهوری در حال انجام است

پروژه‌های-مختلفی-را-برای-سفر-رئیس-جمهور-به-استان-زنجان-آماده-کرده‌ایم-رایزنی‌ها-با-تیم-نهاد-ریاست-جمهوری-در-حال-انجام-است

معاون استاندار زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان گفت: پروژه‌های مختلفی را برای سفر رئیس جمهور به استان زنجان آماده کرده‌ایم.

فرامرز نیک سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سفر استاندار چیلیابینسک روسیه به استان زنجان اظهار کرد: ما برای حضور استاندار چلیابیتنسک در استان زنجان اعلام آمادگی کرده و پیشنهادات خود را در مورد زمان این سفر داده‌ایم و منتظر پاسخ طرف روسی هستیم.

وی در مورد سفر رئیس جمهور به استان زنجان نیز گفت: سه استان مدنظر دولت برای سفر رئیس جمهور هستند که استان زنجان نیز جزو این سه استان است اما هنوز این سفر قطعی نشده است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه از ما خواسته شده تا آمادگی لازم برای این سفر را داشته باشیم، عنوان کرد: از حوزه‌های مختلف از جمله صنعت و معدن، جهاد  کشاورزی، خدمات، پروژه‌های ملی، پروژه‌های را برای حضور رئیس جمهور آماده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در حال رایزنی با تیم نهاد ریاست جمهوری در زمینه این سفر هستیم و با قطعی شدن موضوع لیست پروژه‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به زنجان اعلام خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر