logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۷۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

‏مقوله سلامت در شرایط فعلی اهمیت دو چندان پیدا کرده است‏/ با تدبیر وزارت بهداشت هیچ مشکلی در زمینه تامین دارو نخواهیم داشت

‏مقوله-سلامت-در-شرایط-فعلی-اهمیت-دو-چندان-پیدا-کرده-است‏-با-تدبیر-وزارت-بهداشت-هیچ-مشکلی-در-زمینه-تامین-دارو-نخواهیم-داشت

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس‏ با اشاره به تهدیدات دشمنان گفت: با تدبیر وزارت بهداشت هیچ مشکلی در زمینه تامین دارو نخواهیم داشت‏.

به گزارش موج رسا; سیدمرتضی خاتمی امروز در مراسم افتتاح 50 پروژه حوزه بهداشت و درمان استان زنجان با تمجید از اقدامات و تلاشهای وزیر بهداشت در طول مسئولیتش در این وزارتخانه اظهار کرد: قاضی زاده هاشمی از معدود وزرایی که به تلاش و جدیت مفهوم تازه بخشیده است و می‌توان واژه خستگی ناپذیر را برای وی به کار برد.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت ابراز کرد: با اجرای این طرح شرایط جدیدی به وجود آمد و با گسترش فضاها و توسعه تجهیزات پرداخت ها از جیب مردم نیز کاهش یافت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید این فرصت خدمت را تعمیق بخشید، خاطرنشان کرد: باید اطلاع رسانی برای خدمات استقرار یافته و توقیت پاسخگویی را در نظام سلامت شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید از قبل این خدمات مردم بیشترین استفاده را ببرند، افزود: حرفه‌ای شدن اخلاق در جامعه باید نظام مند شده و تقویت شود.

خاتمی با اشاره به افزایش بیمارسیهای غیرواگیر و بیماریهای روانی در دنیا و همچنین افزایش سالمندی تصریح کرد: باید تلاش و کوشش بیشتری در راستای سلامت مردم داشته باشیم چرا که سلامت یکی از شاخصه‌هایی است که با امنیت برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی مقوله سلامت اهمیت دو چندان پیدا می‌کند، گفت: وزیر بهداشت در این عرصه خوش درخشیده است، با توجه به تهدیدات دشمن و با تدبیری که وزرات بهداشت خواهد داشت ما هیچ مشکلی در خصوص تامین دارو و درمان مردم نخواهیم داشت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه یک بیمار نباید به غیر از بیماری دغدغه دیگری داشته باشد را از جمله اولویت‌هایی عنوان کرد که باید آن را عملی کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر