میز خدمت الکترونیکی از شرکت آبفای زنجان تشکیل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به تشکیل میز خدمت الکترونیکی شرکت آبفای زنجان گفت: تمام خدمات در کمترین زمان در میز خدمت الکترونیکی برای مراجعین شرکت آبفای زنجان ارائه میشود.
علیرضا جزء قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از راه اندازی میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: تمامی 22 خدمت شرکت و 4 خدمت اصلی شامل: صدور قبض المثنی ، مشاهده آخرین بدهی، صدور صورتحساب مشترکین و پرداخت آنلاین در این میز خدمت به مشترکین ارائه میشود.
وی تصریح کرد: میز خدمت الکترونیکی این شرکت راه اندازی شده و مردم می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت غیر حضوری و با هزینه کمتر نسبت به پرداخت های حضوری دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: پیرو بخشنامههای وزارت کشور و دستور اکید استاندار زنجان مبنی بر راه اندازی میز خدمت در ادارات و شرکت های استان زنجان تاکنون برای راه اندازی میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب هر آنچه لازم بوده انجام شده و تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بصورت کامل برای ارائه خدمت از طریق این میز اختصاص یافته است.
وی خدمات قابل ارائه در میز خدمت الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب را اطلاع رسانی، ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع، انجام استعلامات بین دستگاهی، ارائه کد رهگیری و انجام نظرسنجی از مراجعه کنندگان اعلام کرد و افزود: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب و فاضلاب وظیفه تامین و پشتیبانی میز خدمت را برعهده خواهد داشت.
جزء قاسمی با تاکید بر ترویج استفاده از خدمات شرکت آب و فاضلاب در بستر الکترونیکی از سوی مردم گفت: در خدماتی که به صورت آنلاین و بر خط به مشترکین ارائه می شود افراد هزینهای به مراتب کمتر از پرداختهای حضوری خواهند داشت.
وی افزود: سایر خدمات قابل ارائه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز اعم از فروش و خدمات پس از فروش نیز در درگاه مجازی این شرکت جانمایی شده و با بروزرسانی تمامی فرمتها این خدمات نیز در بستر سایت اینترنتی شرکت قابل ارائه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به خدمات ارزان در میز خدمت و سهولت دریافت خدمات در این بستر برای جلوگیری از صرف هزینه بیشتر توسط مشترکین و اتلاف وقت و همچنین صرفه جویی در هزینه ها باید طی یک دوره کوتاه مدت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم برای تشویق مردم جهت دریافت خدمات میز خدمت الکترونیکی اقدامی سریع ، تاثیر گذار و فراگیر انجام شود.
//ع
انتهای خبر/