logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۷۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن کامیونداران استان زنجان:

کامیونداران مشکل دارند اما به کشور ضرر نمی زنند

-کامیونداران-مشکل-دارند-اما-به-کشور-ضرر-نمی-زنند

رئیس انجمن کامیونداران استان زنجان گفت: چهار سال است برای حل مشکلات کامیونداران انتظار می کشیم اگر چه این مشکلات حل نشده است اما این قشر به کشور ضرر نمی زنند.

 

علی خانمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت:اعتراضاتی که در چند ماه گذشته به اسم کامیونداران انجام شد بیشتر از سوی این قشر نبود.

وی ادامه داد: مشخص نشد از کدام گروه وارد گروه کامیونداران شدند اگر چه این قشر با مشکلاتی مواجه هستند اما به کشور خود ضرر نمی زنند.

این کامیوندار زنجانی با بیان اینکه برای حل مشکلات چهار سال است انتظار کمک از سوی مسئولان داریم اما این مشکلات حل نشده است،افزود: بعد از ۱۴ روز انتظار برای بار بالاخره یک بارنامه برای استان فارس گرفتم اما هنگام برگشت به هر صنفی زنگ زدم باری نداشت که بزنم.

خانمحمدی یادآورشد:چهار سال پیش وضعیت به گونه ای بود که حداقل ۴ تا ۵ بار از زنجان و ۴ تا ۵ تا هم از سایر استان ها داشتیم، افزود: اما در حال حاضر در ماه حداکثر چهار بار می توانیم جابه جا کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که با کار فقط خرج کامیون در میاد و این قشر با مشکلات بیشتری مواجه شده است.

رئیس انجمن کامیونداران استان زنجان کاهش واردات و صادرات را یکی از عوامل کاهش بار برای کامیونداران عنوان کرد و گفت: کاهش ساخت و ساز در حوزه مسکن موجب شده تا گروه های سه تا چهارنفره کامیون خریداری کرده و به این صنف بپیوندند که این موضوع از دیگر مشکلات محسوب می شود.

خانمحمدی با بیان اینکه مسئولان به مشکلات رسیدگی نمی کنند، افزود: کاری هم از دست مسئولان برنمی آید.

وی با اشاره به آغاز توزیع حواله های لاستیک در زنجان،بیان داشت: عده ای از کامیونداران به این علت که قیمت حواله با نرخ آزاد تنها ۱۰۰ هزار تومان تفاوت داشت،لاستیک به نرخ دولتی را نخریدند.

این کامیوندار زنجانی خاطرنشان کرد: کامیونداران اگر بخواهند از بیرون لاستیک خریداری کنند می توانند با شرایط بهتری از جمله قسط بندی خریداری کنند اما برای حواله باید پول به یکباره پرداخت شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر