logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۷۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده‌‎ای زنجان خبرداد

توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان در زنجان/9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده است

توزیع-لاستیک-مورد-نیاز-رانندگان-در-زنجان-9عامل-فروش-رسمی-در-استان-مشخص-شده-است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان زنجان از توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به‌صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور از جمله استان زنجان خبرداد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:به دنبال درخواست رانندگان حمل و نقل جاده ای برای حل مشکلات موجود اقدامات لازم از سوی این اداره کل انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین درخواست این رانندگان در زمینه توزیع لاستیک بود، افزود: با توجه به گران شدن بی ضابطه و دلالی و کاهش توزیع با هدف گران شدن تایر، مقرر شد،لاستیک های مورد نیاز خودروهای حمل بار و مسافر از این پس با صدور حواله از انجمن های صنفی رانندگان و توسط نمایندگان فروش عرضه شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: براساس توافق صورت‌گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وزارت صنعت و انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک، توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به‌صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌‎ای استان زنجان با بیان اینکه توزیع لاستیک از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده است، افزود: میزان سهمیه اختصاص‌یافته برای توزیع لاستیک براساس اولویت‌بندی شهرهای کشور و بر مبنای میزان فعالیت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و حجم کالای جابه‌جاشده در شهرهای مذکور صورت گرفته است.

دست نشان تصریح کرد: مالکین ناوگان باری و مسافری استان می توانند با دریافت حواله از طریق تشکل های صنفی و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به نمایندگی های شرکت های تولید کننده لاستیک درسطح استان مراجعه و نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

دست نشان با اشاره به اینکه 9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده، افزود:دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمندناوگان خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: توزیع کنندگان و یا عاملین فروش به حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر