logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۷۶۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

آتش سوزی پراید در اثر حادثه رانندگی منجر به کشته شدن راننده شد/ کشته شدن 2 نفر در پی سانحه رانندگی در محورهای استان زنجان

آتش-سوزی-پراید-در-اثر-حادثه-رانندگی-منجر-به-کشته-شدن-راننده-شد-کشته-شدن-2-نفر-در-پی-سانحه-رانندگی-در-محورهای-استان-زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع دو حادثه مرگبار در استان زنجان گفت:  2 نفر در پی سانحه رانندگی در محورهای استان زنجان جان خود را از دست دادند.

به گزارش موج رسا; طي 24 ساعت گذشته در محورهاي مواصلاتي استان2 فقره تصادف فوتي به وقوع پيوست که در اين حوادث 2 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.

علي اصغر شيرمحمدي با اشاره به علت این حوادث اظهار کرد: علت اصلي وقوع اين حوادث عدم رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان بوده است.

شيرمحمدي ادامه داد: در يکي از اين حادثه ها كه در محور دندي- زنجان رخ داد ، يک دستگاه وانت پيكان واژگون و راننده آن شخصي در حدود55 ساله به علت شدت جراحات وارده درمحل فوت کرد.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: در حادثه ديگر كه در كمربندي خرمدره رخ داد يك دستگاه كاميون باسواري پرايد برخورد كه در اثر شدت ضربه وارده منجربه آتش سوزي خودرو شده و راننده سواري پرايد در محل حادثه جان خود را از دست داد وعلت حادثه دردست بررسي است.

رئيس پليس راه استان زنجان در پايان توصيه كرد: رانندگان بايد با رعايت قوانين و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بي‌مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر