logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۷۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
وزیر اطلاعات خبرداد

بازگرداندن ۲۱ هزار میلیارد تومان از پول مفسدان اقتصادی به بیت‌المال/گروه داعشی توسط سربازان گمنام امام زمان شناسایی و دستگیر شدند

بازگرداندن-۲۱-هزار-میلیارد-تومان-از-پول-مفسدان-اقتصادی-به-بیت‌المال-گروه-داعشی-توسط-سربازان-گمنام-امام-زمان-شناسایی-و-دستگیر-شدند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ۲۱ هزار میلیارد تومان از پول مفسدان اقتصادی شناسایی و به بیت‌المال بازگردانده شد، گفت: مبارزه همه جانبه با مفسدان اقتصادی انجام می شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام  سید محمود علوی امروز در شورای اداری استان زنجان برضرورت هماهنگی بین فعالان اقتصادی،تولیدی و خدمات برای تحقق بخشیدن به اقتصاد پویا تاکید کرد و اظهار داشت: باید این قشر در اقتصاد به صورت جدی وارد شده و با حمایت لازم،زمینه امنیت فعالیت آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفسدان اقتصادی به صورت جدی دنبال می شود، افزود: 21 هزار میلیارد تومان طی یک سال گذشته از کیس های اقتصادی به بیت المال برگشت داده شد.

این مسئول برضرورت همدلی و دوری از تفرقه و اختلاف در جامعه تاکید کرد و گفت: برای عبور از گردنه های مهم امروز کشور باید اتحاد و همدلی داشت.

  وزیر اطلاعات با بیان اینکه ما گردنه های صعب العبور بیشماری را در گذشته عبور کرده ایم، خاطرنشان کرد:امروز هم نیازمند همدلی برای عبور از گردنه هستیم.

علوی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد وزارت‌‌خانه و صف در کشور،برضرورت  هماهنگی و تعیین راهبرد نیازها در این زمینه تاکید کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به برگزاری هر سه ماه یکبار جلسات مدیران کل استانی در استان‌ها،گفت: معاونان؛ بازرسان و ستاد پشتیبانی نیز از استان‌های مختلف بازرسی کرده و بر این اساس به وضعیت اشرافیت پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون همه استان‌های مرزی بازدید شده و در جریان امور آنها قرار گرفته و در جمع کارکنان و مدیران توصیه‌های لازم به آنها داده شده است؛ تصریح کرد: استان زنجان جزو نخستین استان‌های عمقی است که ما در جریان بازدید قرار دادیم.

علوی در ادامه با اشاره به فعالیت داعش،گفت: اگر چه  داعش سرزمین را از دست داده است اما همچنان اسلحه به دست است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر داعش دیگر در نقطه‌ای حاکمیت ندارد اما دارای فکر شیطانی برای استقرار در یک جا و ضربه زدن به امنیت سرزمین‌های مسلمان به ویژه ایران اسلامی است،افزود:  داعش هیچ گاه از آسیب زدن به ایران درنگ نمی‌کند؛ از همین رو در کشور هر زمان که غفلت کنیم از همان جا از دست داعش ضربه خواهیم خورد.

این مسئول بیان داشت: اما نیروهای اطلاعاتی کشور هوشیار بوده و منفذها را تحت نظر دارند، در همین چند روز اخیر یک تیم چهار نفره با محوریت فردی به نام "مرمزین" که این فرد برادری به نام حامد داشت که در دعوای بین جیش‌الشام و جبهه النصره به هلاکت رسید.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه  در فضای مجازی اینگونه وانمود شد که این شخص در زندان جمهوری اسلامی بوده و کشته شده است، افزود: از وی یک فعال حقوق بشری ساخته بودند که البته این امر نادرست بود.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: برادر همین شخص یک تیم چهار نفره برای پوستن به داعش تشکیل داده بود که در ایران اقدامات ضد امنیتی و تروریستی انجام دهند که ابتدا دو نفر و سپس هر چهار نفر دستگیر شدند.  وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه اخیرا حزب دموکرات نیز تحرکاتی آغاز کرده است که یک تیم برای تحرک به ایران آمده بود، افزود: اما چند روز پیش دو نفر از آنها شناسایی و دستگیر شدند و عناصر آنها و مرتبطان آنها نیز دستگیر شدند.  وی با بیان اینکه یکی از سرتیم‌های قاچاق مواد مخدر در کشور به درک واصل شده است؛ گفت: هر زمان و در هر جایی که اسمی از مواد مخدر باشد؛ نیروهای اطلاعات عقاب مانند بر سر این افراد فرود آمده و آنها را به کیفر جنایات خود می‌رسانند.

وزیر اطلاعات با اشاره به پیشرفت نظام اسلامی در مواضع استراتژیک طی چهل سال گذشته، بیان داشت: در طول 40 سال موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم و در همین مدت جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار گرفته است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکهدر طول این سالیان جمهوری اسلامی مرتب پیشرفت کرده و دشمن سنگر به سنگر عقب نشسته است،افزود:  جبهه مقاومت با هدایت مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی گفت:  60 تا 80 درصد مشکلات ناشی از خودمان است، گفت: در واقع دشمن به مشکلات کشور نمک و فلفل اضافه می‌کند.  این مسئول برضرورت تدبیر در مسائل کشور تاکید کرد و گفت: پیام دی‌ماه را خودمان به خودمان دادیم؛ نه دشمن به ما؛ از همین رو اگر هشدارهای مقام معظم رهبری را و رهنمودهای ایشان را عملیاتی کنیم و با راهبردهای حساب شده نقشه راه درست داشته باشیم؛ دشمن نمی‌تواند کاری بکند

وی سیاه‌نمایی‌های امروز کشور را به صلاح کشور ندانست و گفت: هر مشکلی در کشور به وجود می‌آید 50 تا 60 درصد آن به خودمان برمی‌گردد.

وزیر اطلاعات با اشاره به ورود بی نقاب دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، افزود: هرقدر ما جلوتر رفته و سنگرهای بیشتری را تسخیر کرده‌ایم؛ دشمن بی‌نقاب‌تر و برهنه‌تر به میدان آمده است؛ امری که قبلا در قالب نقاب صلح دوستی و حقوق بشری نمود داشت.  وی با بیان اینکه هرقدر جلوتر رفتیم عرصه جنگ خودش را بیشتر نشان داد و امروز بیشترین نمود آن جنگ اقتصادی است؛ افزود: پس وقتی دشمن به این شکل وارد جنگ شده است؛ پس باید برای عبور از اینها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  فرماندهی عملیات داشته باشیم.

این مسئول برضرورت صبر بر ناملایمات تاکید کرد و گفت: مردم اگراحساس کنند که این مشکل کار دشمن برای به زانو درآوردن آنهاست؛ دربرابر آن صبر می‌کنند اما اگر بدانند که این مشکل در نتیجه سهل انگاری ایجاد شده و نتیجه ناکارآمدی مسؤولان است؛ تحمل آن برای مردم سخت خواهد شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سیاه‌نمایی‌ها به جای اینکه بخشی از نظام را به زانو درآورد به تمام نظام آسیب وارد می‌کند،بیان داشت:باید نسبت به امید بخشی در جامعه اقدام شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خداوند به هیچ ملتی از طریق چند دستگی عزت نداده است؛ گفت: اختلاف و چند دستگی عزت‌آفرین نیست؛ ذلت آفرین است. وی تاکید کرد: ما باید برای عبور از گردنه‌های موجود اختلاف را کنار گذاشته و زمینه‌های هم افزایی را فراهم سازیم؛ چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.//ن 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر