logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷
[ شناسه خبر : ۷۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل بازرسی استان زنجان:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در بستر علمی محقق شود/ شهرداری‌ها باید مکانیزه و سیستماتیک اداره شوند

پیشگیری-از-آسیب-های-اجتماعی-باید-در-بستر-علمی-محقق-شود-شهرداری‌ها-باید-مکانیزه-و-سیستماتیک-اداره-شوند-

مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در بستر علمی محقق شود.

به گزارش موج رسا; محمدعلی شعبانی در دیدار با اعضای شورای استان زنجان با بیان اینکه در اداره امورات حب و بغض برای تعالی نظام باشد نه جناح ها و اشخاص اظهار کرد: حرکت در مسیر قانون مانع بروز مشکلات می شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بازرسی در استان عنوان کرد: بازرسی استان سعی بر تفاهم و همدلی دارد و به دنبال مچ گیری و هراس نیست.

مدیرکل بازرسی استان زنجان با تاکید بر اینکه قصور هر یک از اجزای مدیریتی و کارشناسی موجب بدبینی به شاکله نظام می شود، ابراز کرد: دقت در عمل، صداقت در رفتار، گفتار و کردار ضروری است.

وی تصریح کرد: برخورداری از جامعه خوب نیازمند ابزار و بسترهای مناسب است، نمی توان از نیازهای جامعه شناختی و روان شناختی و.. غافل شد و انتظار بهبود اوضاع را داشت.

شعبانی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در بستر علمی محقق شود، ادامه داد: شهرداری‌ها باید مکانیزه و سیستماتیک اداره شوند .

ملایی رئیس شورای اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه جامعه شورایی استان با وجود دو هزار و 400 نفر عضو شورای شهر و روستا به وصرت مویرگی در استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: شورای استان در حوزه آموزش و نظارت علاقمند به فعالیت های چزیزه ای نیست لذا سعی بر تعامل و هم افزایی با سایر نهادها دارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر امور علاوه بر بهبود خدمات مانع بروز تخلفات می شود، ادامه داد: لایحه مدیریت یکپارچه شهری گامی در راستای بهبود خدمات شهری است.

رئیس شوررای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش افزوده کارخانجات استانی باید در استان هزینه شود نه خارج از آن تاکید کرد: برخوردهای سلیقه ای با قانون موجب دفع سرمایه گذار شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها در اقتصاد شهری با مشکل مواجهند، گفت: ارزش افزوده ،عوارض آلایندگی، جذب سرمایه گذار و مسایلی از این دست که می تواند منبع درآمدی مفیدی باشد در تخصیص با خلل مواجهند.

ملایی بیان کرد: برخی معدن داران به شکل صوری واحد فرآوری راه اندازی کرده اند اما با مقایسه میزان استخراج و میزان میزان مواد فرآوری شده متوجه می شویم خام فروشی همچنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه ها از انعطاف قوانین به نفع شهر استفاده نمی کنند، اظهار کرد: با این کار در نتیجه جذب سرمایه گذار و بهبود اقتصاد شهر با مشکل مواجه می شود.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه گردشگری یکی از راه های رونق اقتصادی در استان است که می تواند سهم بخش خدمات را در اشتغال نیز افزایش دهد، افزود: متاسفانه برخی قوانین و برخوردهای بازدارنده در جذب سرمایه گذار و اجرای طرح ها مانع برخورداری استان از این ظرفیت بالقوه شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر