logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۷۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

کسب رتبه پنجم زنجان در پرداخت زکات حاصل به ثمر نشستن تلاش‌های مبلغان و علما است

کسب-رتبه-پنجم-زنجان-در-پرداخت-زکات-حاصل-به-ثمر-نشستن-تلاش‌های-مبلغان-و-علما-است

امام جمعه زنجان گفت: باتلاش وهمت کارگزاران زکات کمیته امداد استان زنجان رتبه پنجم کشوری را در جمع آوری زکات در سال گذشته کسب کرد.

به گزارش موج رسا; آیت اله علی خاتمی در دیدار کارگزاران و مسئولین زکات استان از تلاشهای مدیرکل کمیته امداد ومجموعه کارکنان این نهاد مقدس در ارائه خدمات اثر بخش به نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در کمیته امداد استان زنجان انجام می شود افزود: کمیته امداد علاوه برخدمات در حوزه معیشت ودرمان بازوی خوبی برای ترویج ،ترغیب وتشویق افراد برای مشارکت در برنامه زکات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این جلسه باتبیین اهمیت پرداخت زکات برتلاش همگانی برای ادای این فریضه الهی درجامعه تاکید کرد.

آیت اله خاتمی با قدردانی از تلاشهای مسئولان کمیته امداد و علما ی استان، کسب رتبه پنجم استان در پرداخت زکات را حاصل به ثمر نشستن تلاش های مبلغان و علما دانست و گفت: وقتی مردم آثار وبرکات کمک های خود را در جامعه مشاهده نمایند با دلگرمی ورغبت بیشتری کمک می کنند.

رئیس شورای زکات استان بر افزایش اطلاع رسانی عملکرد های کمیته امداد تاکید کرد و افزود: اعلام اقدامات باعث دلگرمی حامیان و مودیان زکات می شود و آثارو برکات آن ،حضور بیشترمردم درامر پرداخت زکات است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر