logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۷۵۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان:

غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در طول تاریخ بارها ثابت شده است/ باید از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برای امیدآفرینی در جامعه استفاده کرد

غیرقابل-اعتماد-بودن-آمریکا-در-طول-تاریخ-بارها-ثابت-شده-است-باید-از-تمام-ظرفیت‌های-اطلاع‌رسانی-برای-امیدآفرینی-در-جامعه-استفاده-کرد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در طول تاریخ بارها ثابت شده است.

به گزارش موج رسا; ادریس سالاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فضای رسانه‌ای استان اظهار کرد: با تلاش مدیران رسانه‌ای استان فضای خوب و  مناسبی را در استان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که نگاه حرفه‌ای در رسانه‌ها  تزریق شود، ابراز کرد: نگاه یک طرفه برای رسانه‌ها سم است و در این راستا اگر انتقادی مطرح می‌شود باید پاسخها و نکات مثبت نیز نشان داده شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با بیان اینکه نگاه یک طرفه برای خود آن رسانه نیز مضر است، عنوان کرد: در کنار انتقاد باید نقاط مثبت نیز به مردم نشان داده شود.

وی با ابراز امیدواری از افزایش ظرفیت مدیران و همچنین به بلوغ رسیدن رسانه‌های استان تصریح کرد: کشور در شرایط فعلی در یک جنگ اقتصادی قرار دارد.

سالاری با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام  معظم رهبری اتاق جنگ دشمن از وزارت جنگ به وزارت خزانه‌داری رفته است، بیان کرد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نخبگان با نظام است.

وی ادامه داد: هرچقدر مردم از نظام ناامید شوند به همان نسبت دشمنان  می‌توانند اهداف خود را پیش ببرند بنابراین برای اینکه آمریکا نتواند خوی استکباری را بر ما تحمیل کند باید افکار عمومی را به سمت امیدآفرینی هدایت کنیم و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با بیان اینکه ایران امروز تبدیل به قدرت فرامنطقه‌ای شده است، اظهار کرد: منزوی کردن ایران جزو اهداف آمریکا و قدرت‌های استکباری است.

وی با تاکید بر اینکه‌ آمریکا غیرقابل اعتماد است، عنوان کرد: غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در طول تاریخ بارها ثابت شده و این کشور به  هیچ وجه به قاعده‌های بین‌المللی پای‌بند نیست.

سالاری با بیان اینکه ما در شرایط جنگ هستیم، بنابراین در انتشار اخبار نیز باید دقت بیشتری کرد، افزود: در این شرایط باید سعی کنیم تا مشارکت بیشتر مردم را جذب کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر