logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۷۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در بیانیه بسیج جامعه زنان استان زنجان عنوان شد؛

رسالت صیانت از عفاف و حجاب کمتر از رسالت شهدای مسجد گوهرشاد نیست/ مسئولان در راستای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام کنند

رسالت-صیانت-از-عفاف-و-حجاب-کمتر-از-رسالت-شهدای-مسجد-گوهرشاد-نیست-مسئولان-در-راستای-تعمیق-فرهنگ-عفاف-و-حجاب-اهتمام-کنند

در بیانیه بسیج جامعه زنان استان زنجان آمده است، رسالت امروز ما در صیانت از عفاف و حجاب در مقابل ماهواره ها و فضای مجازی مسموم کمتر از رسالت مردم مشهد و شهدای مسجدگوهرشاد دراعتراض به کشف حجاب  در 21 تیر 1315 نیست.

به گزارش موج رسا; بسیج جامعه زنان استان زنجان در بیانیه ای به مناسبت روز حجاب  عفاف، بر ضرورت توجه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است؛سلام خداوند بر بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و بر همه زنان مجاهد اسلام از صدر تا کنون و بر بانوان فداکار و از جان گذشته ایران اسلامی. شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوّم، « زنِ نه شرقی، نه غربی » است.

زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد (بیانات رهبر معظم انقلاب در پانزده اسفند ماه 91 )

 بی شک یکی از اهداف بارز تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن در تغییر سبک زندگی اسلامی ، از هم گسستن نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست نمودن مبانی اعتقادی خانواده مسلمان است.

مستکبران ناامید از تهاجم نظامی، توپخانه های رسانه ای شان را در ترویج بی حیایی و بی عفتی به میدان آورده اند و انبوه شبکه های ماهواره ای و اینترنتی و فضای مجازی را برای در هم شکستن اراده ملت ما به کار گرفته اند.

اما رسالت امروز ما در صیانت از عفاف و حجاب در مقابل ماهواره ها و فضای مجازی مسموم کمتر از رسالت مردم مشهد و شهدای مسجدگوهرشاد دراعتراض به کشف حجاب  در 21 تیر 1315 نیست ، ما در برابر خانواده های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگرانی که به امید تحقق احکام الهی تمام هستی خود را فدا نمودند مسئولیم .

"کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته" پیامبر بزرگ اسلام در این عبارت همه ما را نسبت به همدیگر مسئول دانسته از این رو ما مردم ولایتمدار زنجان از همه سازمانها و نهادهای فرهنگی – رسانه ای و دستگاههای ارشادی و مسئولین ذیربط می خواهیم که به ساماندهی عفاف و حجاب در سطح جامعه در راستای رسیدن به جامعه ای عفیف و در شان نظام جمهوری اسلامی همت گمارند .

از ارگانهای مرتبط خواستاریم در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با حمایت از تولید پوشاک اسلامی، پوششی در خور ایرانیان به مردم تشنه معنویت هدیه نمایند. 

امید است همه مسئولان جامعه با محور قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به صورت هم گام و هماهنگ در راستای تعمیق فرهنگ تعالی بخش حیا و عفاف و حجاب در تمام ابعاد آن اهتمام نمایند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر