logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۴
[ شناسه خبر : ۷۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری كلاهبردار ميلياردي به بهانه واردات خودرو در زنجان

دستگیری-كلاهبردار-ميلياردي-به-بهانه-واردات-خودرو-در-زنجان

فرمانده انتظامي استان از دستگيري متهمي خبر داد كه به بهانه واردات خودرو 4 ميليارد و 500 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي‌شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي به بهانه واردات خودرو از وي كلاهبرداري كرده است رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي تصریح کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد متهمي به بهانه فروش خودروي وارداتي مبلغ 4 ميلياردو 500 ميليون ريال از شاكي دريافت و متواري شده بود.

سردار آزادي گفت: با تحقيقات گسترده و اقدامات فني و اطلاعاتي به عمل آمده ماموران پليس آگاهي موفق به شناسايي فرد كلاهبردار شده و در عملياتي برنامه‌ريزي شده‌، توانستند متهم را در مخفيگاهش دستگير کنند.

وی ابراز کرد: با تحقيقات و بازجويي‌هاي فني به عمل آمده و همچنين ارائه مستندات موجود‌، كلاهبردار به جرم ارتكابي خود اعتراف كرد‌.

سردار آزادي با بيان اينكه اين فرد سابقه 4 فقره كلاهبرداري از شهروندان را در سابقه داشت گفت‌: متهم مبلغ 4 ميلياردو 500 ميليون ريال از شاكي كلاهبرداري كرده بود كه پس از تكميل پرونده در اختيار مراجع قضائي قرار گرفت‌.

فرمانده انتظامي استان زنجان از شهروندان خواست در خريد و فروش خودرو و همچنين كالا دقت كرده و در معاملات به افراد ناشناس اطمينان نكنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر