logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۷۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان:

95 درصد پیش‌بینی‌های درآمد مالیاتی استان زنجان محقق شد/ 75 هزار پرونده مالیاتی در استان فعال است

95-درصد-پیش‌بینی‌های-درآمد-مالیاتی-استان-زنجان-محقق-شد-75-هزار-پرونده-مالیاتی-در-استان-فعال-است

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با اشاره به درآمدهای مالیاتی استان گفت: 95 درصد پیش‌بینی‌های درآمد مالیاتی استان زنجان محقق شد.

به گزارش موج رسا; میرحیدر رضوی با اشاره به اینکه تعامل خوبی با مودیان مالیاتی داریم، اظهار کرد: با تفویض اختیارات حاصله از رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، استانها راسا می توانند نسبت به بخشودگی جرایم مالیاتی و تقسیط بدهی های مالیاتی اقدام کنند.

رضوی با اشاره به میزان عملکرد سال 96در خصوص حصول درامدهای مالیاتی استان،این میزان را 95 درصد اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در سال 96، میزان تحقق درآمدهای مالیاتی عملکرد سال 95 استان که با همکاری مودیان محترم مالیاتی به خصوص اشخاص حقوقی که بیشترین سهم را در پرداخت مالیات به اقتضای درامدخود دارند به وقوع پیوسته 95درصد پیش بینی ها بوده که جای سپاس و قدر دانی دارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان بیان کرد: امسال نیز در خصوص عملکرد سال 96 امیدواریم همچون ادوار گذشته با تعامل سازنده و همکاری مودیان محترم بتوانیم به تحقق اهداف پیش بینی شده نایل شویم.

وی درخصوص تعداد پرونده های جاری موجود در استان گفت: در حال حاضر در دو بخش اشخاص حقیقی و حقوقی به تفکیک،درحوزه اشخاص حقیقی حدود 67هزار و در بخش اشخاص حقوقی حدود 8هزار پرونده فعال داریم، سایر پرونده‌ها نیز در حوزه‌های مستغلات، ارزش افزوده، حقوق تکلیفی،سرقفلی هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان همچنین در خصوص مهلت ارایه اظهارنامه های اشخاص حقوقی، بیان کرد: اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه سال جاری فرصت دارندتا اظهارنامه های مالیاتی خود را از طریق سامانه www.tax.gov.ir ارسال کنند و این روند را تا ساعات پایان به تعویق نیندازند.

وی خاطرنشان کرد: به علت حجم بالای مراجعات به سایت و نیز احتمال بروز مشکلات در سایت به علت ترافیک بالا‌، امکان از دست دادن فرصت ارسال اظهارنامه به وجود می‌آید که در این صورت پرونده بسته شده و معافیتها حذف و جرایم بسیار بالای مالیاتی تعلق خواهد گرفت.

رضوی در ادامه بیان کرد: دفاتر پیشخوان دولت و کافی نتها اماده ثبت اظهارنامه ها هستند و بانک های ملی نزدیک به اداره کل نیز طبق بخشنامه ارسالی، تا ساعت پایانی کار واحدهای مالیاتی در این ایام در خدمت مودیان خواهند بود.

وی یادآور شد: مرکز ارتباط مردمی 1526 به صورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به سوالات مودیان محترم مالیاتی است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر