logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۷۵۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران خبر داد

شانس بالای دوچرخه سوار زنجانی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا

شانس-بالای-دوچرخه-سوار-زنجانی-برای-حضور-در-مسابقات-پاراآسیایی-جاکارتا

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران از شانس بالای دوچرخه سوار زنجانی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبر داد

به گزارش موج رسا; فرهاد عصفوری در جمع خبرنگاران از پایان اردوی تیم ملی دوچرخه سواری نابینایان، معلولان و جانبازان ایران در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این اردو در شرایط مطلوب و امکانات خوبی در زنجان برگزار شد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان ایران با اشاره به اینکه روز چهارشنبه این هفته ترکیب اعزامی تیم ملی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی مشخص می‌شود، تصریح کرد: در حال رایزنی با فدراسیون بوده تا نفرات اعزامی را از چهار نفر به مسابقات آسیایی افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه سه نفر در بخش جانبازان و معلولان و یک نفر در بخش نابینایان از ایران به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد، ابراز کرد: به دنبال افزایش نفرات در بخش نابینایان هستیم.

عصفوری از شانس بالای مهدی محمدی دوچرخه سوار زنجانی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: این ورزشکار در اردوها وضعیت بسیار خوبی داشت و از شانس بسیار بالایی برای اعزام برخوردار است.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان ایران با تاکید بر اینکه اما در بخش نابینایان رکوردها بسیار به هم نزدیک بود، ادامه داد: در همین راستا انتخاب نفر اعزامی به مسابقات پاراآسیایی در اردوی دوم تیم ملی در مرداد ماه انجام می‌شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر