logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۷۵۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

گزارش دزدی از انرژی را به شورای تامین استان می کشم/ ضرورت نظارت بر حضور و مشارکت مدیران در جلسات اقتصاد مقاومتی

گزارش-دزدی-از-انرژی-را-به-شورای-تامین-استان-می-کشم-ضرورت-نظارت-بر-حضور-و-مشارکت-مدیران-در-جلسات-اقتصاد-مقاومتی

استاندار زنجان گفت: گزارش دزدی از انرژی استان زنجان را به شورای تامین خواهم کشید و مدیرانی را در این زمینه کم کاری کرده اند،از طریق دستگاه قضا پیگیری می شون

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)،اظهار داشت: به عنوان مدیر ارشد استان از گزارش وضعیت مصرف انرژی استان خجالت کشیدم و به رگ انسانی و ایرانینم برخورد.

وی گفت: چرا اجازه میدهیم این میزان از انرژی دزدی شود و راه دزدی را به مردم یاد می دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از برق و سفره های زیرزمینی دزدی داریم حمایت می کنیم انتظار داشتم مدیران از این منظر بحث کنند و وارد شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه 30 تا 50 درصد آب دهی چاه ها کاهش یافته است، افزود: به این زودی ها کم آبی را نمی فهمیم آن لحظه ای که نمی توانیم مرده ها را غسل دهیم،متوجه عمق فاجعه می شویم.

درویش امیری گفت: مشکل اصلی ما این است که تعهد نداریم و روح دلسوزی از بین رفته است که نتیجه آن "به من چه می شود"؟.

وی افزود: مصرف 90 برابری مصرف غیر مجاز برق و  برداشت غیرمجاز 150 میلیون مترمکعب آب سهم چه کسی است.

این مسئول با بیان اینکه کشور به مدیرانی چابک و پر کار نیاز دارد،گفت: این گزارش را به شورای تامین خواهم کشید و مدیرانی را در این زمینه کم کاری کرده اند،از طریق دستگاه قضا پیگیری می شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساعت کاری ادارات یک ساعت به عقب کشیده شد، افزود: 5 درصد مصرف انرژی استان،مربوط به ادارات است.

درویش امیری ادامه داد: تا کی می خواهیم مماشات کنیم،قرار نیست استاندار و فرماندار همه مشکلات را حل کند، این طور نمی شود کشور داری کرد.

وی با بیان اینکه هر کسی که این شرایط را نمی تواند درک کند،دو خط بنویسند که نمی توانم، افزود: امروز روز منفعت خودی نیست، امروز روز گذشت و ایثار است.

این مقام عالی استان زنجان افزود:نظارت بر حضور و مشارکت شخص مدیران از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نمی شود و اگر هر مدیری سه جلسه به این جلسه اقتصاد مقاومتی نیامد، دعوت نشود و فقط به رئیس سازمان یا دستگاه کشوری گزارش شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت هزینه نقش ما شده است، افزود: اگر 10 ساعت اضافه کاری کسی کم شود و یا امتیازی کم شود، با 20 واسطه 80 بار زنگ می زنند.

درویش امیری افزود: استفاده غیرمجاز از انرژی یعنی بی عدالتی که همین موضوع موجب ناراحتی مردم می شود.

وی گفت: رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی باید اجرایی باشد و پروژه ها تاثیرگذار توسط اعضا در این ستاد ارائه شود.

استاندار زنجان با تقدیر از خیرین مدرسه ساز استان زنجان، ادامه داد: خیرین نقش مهمی در ساخت و ساز مدارس خوب در استان را دارند.

درویش امیری بیان داشت: اجلاس مجمع خیرین استان با محوریت استانداری زنجان برگزار شود چرا که خیرین بدون هیچ چشمداشتی به استان کمک می کنند.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی سرمایه های اجتماعی استان زنجان جمع آوری می شود، افزود: یکی از امتیازات مدنی و اجتماعی استان، حضور معتمدین و خوشنام در این انجمن ها و نهادها است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در اغتشاشات دی ماه حتی یک نفر نیز از اعضای نهادهای مدنی و اجتماعی استان زنجان حضور نداشتند که باید مورد حمایت قرار گیرند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر