logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۷۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان:

اعزام 20 گروه از دانشجویان جهادگر به مناطق محروم استان زنجان/ خدمات پزشکی و دندان پزشکی به روستاییان ماهنشان ارائه می‌شود

اعزام-20-گروه-از-دانشجویان-جهادگر-به-مناطق-محروم-استان-زنجان-خدمات-پزشکی-و-دندان-پزشکی-به-روستاییان-ماهنشان-ارائه-می‌شود

مسئول برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان از اعزام 20 گروه از دانشجویان جهادگر به مناطق محروم استان زنجان‏ خبر داد.

سعید اوصالی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به اعزام نخستین گروه جهادی دانشجویان به مناطق محروم استان اشاره و اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های استان همانند سالهای گذشته برای کمک به آبادانی و محرومیت زدایی به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره اعزام 20 گروه از دانشجویان جهادگر استان به اردوهای جهادی افزود: این دانشجویان در از 15 تیر ماه تا 15 شهریور ماه در بازه‌های زمانی 10 روزه راهی اردوهای جهادی می‌شوند.

مسئول برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان ‏با بیان اینکه 9 گروه از گروه‌های دانشجویی متعلق به دانشگاه‌های زنجان هستند، ابراز کرد: 3 گروه متعلق به قیدار و 8 گروه نیز متلق به شهرستان ابهر هستند.

وی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و سلامت و عمرانی از جمله زمینه‌های فعالیت دانشجویان خواهد بود که در این بین می‌توان رنگ‌آمیزی تعدادی از مدارس روستاهای محروم، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه خواهران، برگزاری کلاس‌ها و مسابقات مختلف ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان و یادواره شهدا اشاره کرد.

اوصالی با اشاره به اعزام دو گروه از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی زنجان در روستاهای محروم شهرستان ماهنشان گفت: این دانشجویان برای ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی و یزیت رایگان به این روستاها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه نیز همراهی خوبی با دانشجویان برای حضور در مناطق محروم استان دارند، خاطرنشان کرد: حضور این روحانیون به منظور  بهره مندی دانشجویان از فضای معنوی و اجرای برنامه‌های دینی و پاسخ گویی به مسائل شرعی مردم است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر