logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۷۴۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

بخشهای هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) زنجان افتتاح می‌شود

بخشهای-هتلینگ-بیمارستان-امام-حسین(ع)-زنجان-افتتاح-می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از افتتاح بخشهای هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) زنجان و طرح توسعه اورژانس بیمارستان امید ابهر در هفته تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی محمدی با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: بر اساس این گزارش هفته تامین اجتماعی سالجاری که از 19  لغایت 25 تیر ماه خواهد بود برنامه های مختلفی در قالب کمیته استانی با حضور مدیران بیمه و درمان استان برگزار خواهد شد.


وی مدیر درمان استان ارائه گزارش جامع عملکرد به مسئولین ارشد استان و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به افتتاح طرح توسعه بخش اروژانس بیمارستان امید ابهر و افتتاح بخشهای هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) زنجان عنوان کرد: استقرار مرکز مشاوره بیمه ای برای نمازگزاران در محل مصلی نماز جمعه ، استقرار کارشناسان مشاوره بیمه ای در میادین منتخب شهر و تجلیل از فعالان و پژوهشگران حوزه تامین اجتماعیاز دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تقدیر از دو تن از مدیران کارخانجات و فعالان صنعتی و تولید کنندگان کالای ایرانی در راستای اشتغال و حمایت از تولید ملی ، عیادت از بیماران بستری در مراکز درمانی ملکی ، تشکیل جلسه و تبیین مسائل و همسان سازی توقعات و انتظارات با تشکلهای کارگری و نمیاندگان کارگران استان و برگزاری جلسات مشترک با اعضای هیات مدیره کانونهای بازنشستگی استان در محل مدیریت درمان استان با هدف تبادل نظر و رفع مسائل و مشکلات کانونها را از دیگر برنامه‌های هفته تامین اجتماعی برشمرد.

محمدی به دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ملی در صداو سیما و همچنین مطبوعات استانی و رسانه های نوشتاری و مجازی بمنظور ارائه گزارش عملکرد و آخرین دستاوردهای سازمان پیرامون فناوریهای نوین و خدمات الکترونیکی، برگزاری نمایشگاه عکس در قالب خدمات و حمایتهای سازمان در حوزه های فرهنگی، نماز و عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات ورزشی و .. را از اهم برنامه های اجرایی هفته تامین اجتماعی است.

وی تصریح کرد: برای تعمیق و تعامل منطقی با شرکای اجتماعی سازمان اقدامات مهمی انجام خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تبیین راهبردها و شفاف سازی اقدامات سازمان در دولت تدبیر و امید را از اساسی ترین فعالیتهاو اهداف حوزه های بیمه ای و درمانی عنوان کرد و افزود: طیف عظیم مخاطبان سازمان مسئولیت مدیران و کارشناسان سازمان را سنگین تر کرده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر