logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۷۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد زنجان مطرح کرد؛

وجود یک مسجد برای هر 800 نفر در استان زنجان/راه اندازی 262 پایگاه اوقات فراغت در کانون های مساجد زنجان

وجود-یک-مسجد-برای-هر-800-نفر-در-استان-زنجان-راه-اندازی-262-پایگاه-اوقات-فراغت-در-کانون-های-مساجد-زنجان

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: در حال حاضر با توجه به وجود یک هزار و 424 باب مسجد در استان زنجان می توان گفت برای هر 800 نفر یک مسجد احداث شده است.

یوسف عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در استان زنجان 1424 باب مسجد وجود دارد که اگر کل جمعیت استان در نظر گرفته شود برای 800 نفر یک مسجد احداث شده است.

وی با یادآوری اینکه 393 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با مجوز فعالیت می کنند، افزود: در استان زنجان 262 پایگاه اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد به آموزش قران در رشته های مختلف، آموزش هنرهای تجسمی، ورزش و آموزشی، فعالیت می کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با تاکید بر اینکه کانون های مساجد بهترین پتانسیل برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است، گفت: غنی سازی اوقات فراغت در سطح کانون های مساجد اجرایی می شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: ثبت و ساماندهی کانون های مساجد در پرتال بچه های مساجد، افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد، بیمه فعالیت اوقات فراغت شرکت کنندگان، همکاری روسای ادارات شهرستان های تابعه در ثبت کانونی ها در سامانه سجا از اولویت ها محسوب می شود.

 وی با اشاره به اینکه اعضای کانون های مساجد در برنامه هایی که در داخل مسجد اجرا می شود، بیمه شده اند، تصریح کرد: اگر برای فردی خارج از مسجد و در اردوهای آموزشی اتفاق بیفتد دبیرخانه کانون های مساجد مسوولیتی در قبال آن ندارد.

 این مقام مسوول به دهه ولایت و مسوولیت دبیرخانه به منظور برگزاری جشن های دهه کرامت، تصریح کرد: مسوولان ادارات با کانون های مساجد در اجرای این جشن ها نهایت همکاری را داشته باشند.

 عباسی تصریح کرد: کلاس های اوقات فراعت از اول تیر تا آخر شهریور اجرا می شود، ادامه داد: تمام برنامه های اوقات فراغت در داخل مسجد بیمه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر