logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۷۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

تفکرات و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی دولت باید مورد بازبینی قرار گیرد/ دولت فکری به حال بازار آشفته ارز کند

تفکرات-و-تصمیم‌گیری‌های-اقتصادی-دولت-باید-مورد-بازبینی-قرار-گیرد-دولت-فکری-به-حال-بازار-آشفته-ارز-کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به نابسامانی‌های بازار ارز گفت: تفکرات و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی دولت باید مورد بازبینی قرار گیرد.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت اقتصادی که نابسمانی‌هایی در بازار ارز، مسکن، خودرو و دیگر بازارها مشاهده می‌شود، اظهار کرد: به نظرم این نابسمانی‌ها حاصل تصمیمات یک شبه نیست و به طور یقین حاصل تصمیماتی است که به مروز زمان گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه به نظرم رئیس جمهور تیم اقتصادی قوی‌تر نسبت به این تیم سراغ نداشت و به همین خاطر این افراد معرفی شدند، ابراز کرد: به نظرم باید یک بازبینی به این تیم اقتصادی دولت انجام و کمک‌هایی نیز از طرف مجلس به دولت را داشته باشیم تا این وضعیت آشفته بازار ارز سر و سامان یابد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با تغییر کردن افراد مسئله چندان تغییر نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: تفکر و تصمیم‌گیری‌های دولت باید مورد بازبینی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ کسی این نابسمانی‌های اقتصادی را قبول ندارد، گفت: فشار اقتصادی و گرانی‌های اخیر بر دوش مردم است و ما نیز به عنوان نماینده مردم باید پیگیر رفع مشکلات باشیم.

بیگدلی با اشاره به اینمه اقتصاد موضوع کلانی بوده که با تصمیم یک شبه درست نمی‌شود، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم که دولت باید خیلی بهتر از اینها در اقتصاد عمل می‌کرد، باید قبول کنیم که ما نیز مقداری با مردم تعارف می‌کنیم چرا که باید مشکلات را با مردم در میان بگذاریم.

وی با بیان اینکه این وضعیت اقتصاد فشار را بر مردم افزایش داده است، ادامه داد: دولت باید با همراهی مجلس و مردم بر مشکلات غلبه کند و مردم در این راستا همیشه در کنار مسئولان بوده‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما باز معتقدیم که برخی از وزارتخانه‌ها وظایف بسیار گسترده‌ای دارند که نیاز است تجدید نظری در این خصوص انجام و در صورت امکان تفکیک شوند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر