logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۷۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
باهدف ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌ای انجام می‌شود؛

همکاری 90 وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان زنجان/ ایجاد 2 هزار و 683 فرصت شغلی برای مددجویان

همکاری-90-وکیل-نیکوکار-با-کمیته-امداد-استان-زنجان-ایجاد-2-هزار-و-683-فرصت-شغلی-برای-مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 90 وکیل نیکوکاری زنجانی با این نهاد به‌صورت افتخاری همکاری می‌کنند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در دیدار با رئیس شوراهای حل اختلاف با اشاره به اینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت به‌منظور پیشگیری از تولید و انباشت فقر است، اظهار کرد: مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف این نهاد بسیار راهگشا و اثربخش است.

وی بابیان اینکه با همین رویکرد در سال گذشته دو هزار و 683 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجادشده است، افزود: با ارائه خدمات اشتغال‌زایی و مددکاری حرفه‌ای و تخصصی دو هزار و 300 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توانمند و از چرخه حمایتی این نهاد در سال گذشته خارج شدند.

صفری به ارائه خدمات حقوقی به جامعه هدف این نهاد به‌منظور رفع مشکلات حقوقی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت نیز اشاره کرد و ادامه داد: با غربالگری حقوقی انجام‌شده و با همکاری مرکز مشاوران و کانون وکلا و استقرار میز خدمت حقوقی مشاوره‌ها و خدمات حقوقی موردنیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی افزود: به‌منظور ارائه خدمات حقوقی و مشاوره‌ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 90 وکیل نیکوکاری زنجانی با این نهاد به‌صورت افتخاری همکاری می‌کنند.

صفری هدف از ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را افزایش آگاهی جامعه هدف این نهاد از تکالیف و حقوق قانونی خود عنوان کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم با شناسایی مشکلات حقوقی جامعه هدف این نهاد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این بخش مشاوره‌های متناسب با نیاز حقوقی آن‌ها ارائه‌شده و دغدغه خانواده‌ها را برای ورود به فرآیند توانمندسازی کاهش دهیم.

در این دیدار محمدرضا احمدی معاون قضایی رئیس‌کل و رئیس شوراهای حل اخلاف استان زنجان نیز با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امداد از کارهای خداپسندانه است، گفت: رسیدگی به نیازمندان ریشه در اعتقادات و باورهای دینی داشته و اهمیت دادن به این امر خداپسندانه و کمک به نیازمندان از ملزومات موردنیاز در همه دستگاه‌ها و بخش‌ها است.

وی ادامه داد: با همین نگاه شورای حل اختلاف استان زنجان آمادگی اختصاص یکی از شعبه‌های این شورا برای رفع مشکلات و پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر