logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۷۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

آغاز طرح شوق رویش جمعیت هلال احمر استان زنجان

آغاز-طرح-شوق-رویش-جمعیت-هلال-احمر-استان-زنجان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح شوق رویش جمعیت هلال احمر استان با هدف بهینه کردن و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان در زنجان برگزار می شود.

فاطمه جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با تاکید به موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان اظهارکرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه جمعیت هلال احمر به صورت همزمان از ۸ تیرماه در 8 پایگاه این جمعیت، با اجرای  طرح شوق رویش تا پایان شهریور اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح اوقات فراغت ایام تابستان، فرصتی است که برنامه های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور اجرایی می شود تا توانمندی های جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان زنجان گفت: در طرح شوق رویش که در هشت پایگاه با بیش از 80 مربی، هفت کارشناس اجرایی و دو کارشناس ستادی اجرا خواهد شد، فعالیت در زمینه آموزش کمک های اولیه، آموزش های حرفه آموزی، مسابقات و برنامه های مختلف در حوزه پیشگیری از اعتیاد و خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه در کانون های مختلف اجرا خواهد شد.

جمشیدی ادامه داد: طرح شوق رویش در ۴ محور برنامه های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و برنامه های مذهبی و مناسبتی در همه شعب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، اماکن فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر و همچنین دفاتر کانون های دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی برگزار می شود.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاههای  جوانان هلال احمردر شهرستان ها ( زنجان – ابهر – خدابنده – خرم دره – ماهنشان – ایجرود – طارم و سلطانیه ) برای ثبت‌نام و حضور در دوره‌های مختلف آموزشی مراجعه کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر