logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۷۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تفکر وهابیت موجب تخریب بقیع شد/کشوری که به هیچ کنوانسیونی پایبند نیست،نمی تواند به گفت‌وگو پایبند باشد

تفکر-وهابیت-موجب-تخریب-بقیع-شد-کشوری-که-به-هیچ-کنوانسیونی-پایبند-نیست،نمی-تواند-به-گفت‌وگو-پایبند-باشد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:تفکر وهابیت به سرکردگی انگلیس موجب شد تا قبور بقیع تخریب شود.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان،با اشاره به اول تیر به عنوان روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی؛ اظهار داشت: در این روز سازمان تبلیغات اسلامی تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال پیامبران را برای رساندن پیام الهی مبعوث کرده است، افزود: مبلغان دینی نیز همان کار پیامبران را انجام می‌دهند.  امام جمعه زنجان روز اول تیر را به عنوان روز اصناف یادآور شد و گفت: اصناف باید با انصاف با مردم برخورد کنند.

آیت الله خاتمی برضرورت مدارا با مردم تاکید کرد و بیان داشت: اصناف باید رعایت انصاف را داشته و به درستی عمل کنند.

وی با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع) و پیامبران الهی در قبرستان بقیع،خاطرنشان کرد: انگلیس با راه اندازی  بهائیت در ایران و وهابیت در عربستان با اسلام مقابله می کند.

خطیب جمعه زنجان وجود چنین تفکراتی را  موجب تخریب بقیع عنوان کرد و افزود: وهابیت همواره با تفکرات خود برای جهان اسلام مشکل ایجاد می کند.

آیت‌الله خاتمی به سالروز ترور مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: جنگ های خیابانی از سوی منافقین در خیابان‌های تهران  و برخی از شهرهای کشور انجام شد و در نتیجه این جنگ ها،بسیاری از بزرگان انقلاب به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه ترور مقام معظم رهبری در مسجد قلعه‌مرغی از دیگر توطئه های این گروه بود، بیان داشت:  مقام معظم رهبری ذخیره انقلاب محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: منافقان ۱۷ هزار نفر را با ترور به شهادت رساندند.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان این قوه، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه مامن مظلومان محسوب می شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر،ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری جلوگیری از اسراف و تبذیر راه مقابله با تحریم‌های دشمنان است.  امام جمعه زنجان ایران را بنا بر آمار یکی از کشورهای پر مصرف جهان عنوان کرد و گفت: مصرف درست کالاها باید مورد توجه باشد.

وی برضرورت یک صدایی در کشور تاکید کرد و بیان داشت: امروز باید یک صدا از کشور شنیده شده و با اتحاد اجازه ندهیم دشمنان به خواسته خود برسند.  آیت‌الله خاتمی ادامه داد: آمریکا با خروج خود از حقوق بشر آبروی خود را برد که این امر ناشی از روحیه خباثت آمیز آنها محسوب می شود.  نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پلیس آمریکا فرزندان مهاجران را از آنها جدا می کند که به فرموده مقام معظم رهبری شمرهای زمان هستند.  آیت‌الله خاتمی با اشاره به نامه 100 خودفروخته و خود باخته در خصوص گفت و گو با آمریکا، گفت: خداوند آنها را هدایت کند، چرا که کشوری که به هیچ کنوانسیون و تعهدی پایبند نیست چگونه می‌تواند به گفت‌وگو پایبند باشد.//ن

//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر