logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۷۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

جهانی شدن به دنبال هویت زدائی است

جهانی-شدن-به-دنبال-هویت-زدائی-است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جهانی شدن به یک معنا بحث هویت زدائی است، این به این معنی نیست که از ایده های روز و جدید استفاده نکنیم.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; ، اظهار داشت: بحث تغییرات در حوزه خانواده در زنجان دارای چند علت است.

وی با بیان اینکه بحث جهانی شدن تنها یک علت نسبی در این موضوع قلمداد می شود،افزود: باید به سایر ریشه های تغییرات نیز توجه کرده و نباید از آن عبور کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری،ادامه داد: از دیدگاه ایشان بخشی از مشکلات ریشه داخلی دارد،چه بسا بخشی از این تغییرات محصول سیاست ها و تدابیر ناشیانه در حوزه خانواده است.

حجت الاسلام صفی یاری برضرورت توجه به کلید واژه هویت در بحث جهانی شدن تاکید کرد وگفت: جهانی شدن و هویت می تواند به عنوان دو کلید واژه مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جهانی شدن به یک معنا بحث هویت زدائی است، این به این معنی نیست که از ایده های روز و جدید استفاده نکنیم.

این مسئول با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از جهانی شدن،گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری امروز جهانی شدن به معنای آمریکایی شدن محض است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اگر بحث نظام خانواده را از منظر جهانی شدن ارزیابی کرده و و به آنچه که دشمن طراحی کرده است،توجه نشود، در تحلیل ها و خروجی با مشکل مواجه می شویم.

وی برضرورت تشکیل کارگروهی برای طرح جهانی شدن و زنجان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید همه موارد مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است،نقش جهانی شدن در تغییرات دو دهه اخیر خانواده ایرانی با مورد شناسایی شهر زنجان موضوع پایان نامه یکی از دانشجویان زنجانی است که در کارگروه فرهنگ و هنر زنجان مورد بررسی قرار گرفت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر