logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۷۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

محدودیتی برای اجرای برنامه های گردشگری ایجاد نشود/ ضرورت توجه به گردش مالی و اقتصادی جشنواره ها

محدودیتی-برای-اجرای-برنامه-های-گردشگری-ایجاد-نشود-ضرورت-توجه-به-گردش-مالی-و-اقتصادی-جشنواره-ها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت:ضروری است برای دوری از مشکلات در اجرای برنامه های استان از جمله برنامه های گردشگری محدودیتی ایجاد نشود.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی در کارگروه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، اظهار داشت: برخی محدودیت ها در اجرای برنامه ها قابل توجیه است اما با توجه به وجود مشکلات بسیار در داخل و تحریم و فشارها نباید دچار خود تحریمی شویم.

وی افزود: باید در برنامه های گردشگری به موضوعات مختلف از جمله اقتصاد، کمال انسان توجه شده و محدودیت هایی که نیاز نیست به اجرای برنامه ها تحمیل نشود.

این مسئول برضرورت استفاده از ظرفیت های گردشگری استان زنجان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در برنامه های گردشگری حضور فعالی داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه جدول خوبی از برگزاری جشنواره های استان زنجان ارائه شد،افزود: برگزاری این جشنواره ها باید برای ارائه دهنده و گیرنده خدمات گردشگری انتفاع داشته باشد.

سلطانی برضرورت توجه به گردش مالی و اقتصادی جشنواره ها تاکید کرد و بیان داشت: باید مقایسه ای از جشنواره ها در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری استارت آپ در زنجان خاطرنشان کرد: کارکرد استارت آپ ها علمی و دانش بنیان است که باید راهکارهای نوین را برای گردشگری دنبال کنیم.  

این مسئول برضرورت حمایت های مالی و فکری در خصوص راه اندازی خانه های بوم گردی، افزود: باید به دنبال کیفیت بخشی به خانه های بوم گردی شد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه فرودگاه در حوزه حمل و نقل و سازمان میراث فرهنگی نیز به دنبال توسعه گردشگری است،افزود: اگر چه ارتباط نزدیکی بین این دو وجود دارد اما کارکردها متفاوت است.

سلطانی توسعه گردشگری هوایی را ضروری دانست و گفت: باید وظایف هر حوزه که می تواند از حوزه دیگر کمک بگیرد،تشریح شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر