logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۷۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي استان زنجان:

15 سارق در عمليات 24 ساعته در زنجان دستگير شدند

15-سارق-در-عمليات-24-ساعته-در-زنجان-دستگير-شدند

رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: با اجراي طرح شناسايي و دستگيري سارقان توسط ماموران آگاهي زنجان 15 سارق دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.

جعفر رحمتي در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي اخبار و اطلاعات به دست آمده مبني بر سرقت از ساختمانهاي نيمه كاره ، منزل، موتورسيكلت، سيم و كابل برق، لوازم داخل خودرو و كش‌رو زني از سطح شهرستان "زنجان"،"ابهر"،"خدابنده"،"خرمدره" و "سلطانيه"‌، طرح شناسايي و دستگيري سارقان در 24 ساعت گذشته اجرا شد.

وي تصريح كرد: ماموران با مراجعه به محل‌هاي وقوع سرقت‌ها و جمع آوري اسناد و مدارك سرنخ‌هايي از سارقان بدست آوردند.

رئيس پليس آگاهي زنجان در ادامه بیان کرد: با بررسي سرنخ‌هاي بدست آمده ماموران آگاهي موفق شدند با همكاري ماموران انتظامي در ارتباط با سرقت‌هاي به وقوع پيوسته 15 سارق متهم و مالخر را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري اين 15 سارق در اين طرح تصريح كرد‌: اين متهمان به اتهام سرقت از ساختمان‌هاي در حال ساخت‌، سيم و كابل برق‌، موتورسيكلت‌، منزل و كش روي دستگير كه برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

رحمتي با بيان اينكه طرح‌هاي مبارزه با انواع سرقت‌ها ادامه خواهد يافت گفت‌: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌هاي پيشگيري از سرقت موارد مشكوك را با فوريت‌هاي پليسي 110 در ميان گذارند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر