logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۷۲۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان:

ایجاد اشتغال حوزه آی تی در استان زنجان مغفول مانده است

ایجاد-اشتغال-حوزه-آی-تی-در-استان-زنجان-مغفول-مانده-است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به فرصت‌های اشتغالزایی گفت: ایجاد اشتغال حوزه آی تی در استان زنجان مغفول مانده است.

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی امروز در جلسه کارگروه اشتغال در محل استانداری زنجان با تاکید بر انجام برنامه‌‌ریزی عملیاتی در حوزه ایجاد اشتغال اظهار کرد: امروز اشتغال به دغدغه خانواده ها، مسئولان نظام و دولت تبدیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال دانش بنیان تصریح کرد: ایجاد اشتغال در حوزه دانش بنیان در استان زنجان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با ارئه آماری گفت: بیمه اجباری در استان زنجان از ۱۰۴ هزار به ۱۱۲ هزار رسیده است و در سال گذشته برای ۱۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

طهماسبی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه آی تی ابراز کرد: متاسفانه ایجاد اشتغال در حوزه آی تی در استان مغفول مانده و برنامه‌ای برای این حوزه ها نداریم.

وی با اشاره به اهمیت کانون کارآفرینی تاکید کرد: نیاز است تا در استان زنجان کانون کار آفرینی وارد چرخه شده و کانون های فعالی داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان بر لزوم فراهم شدن زیرساختهای حوزه اشتغال اظهار کرد:: برای ایجاد اشتغال باید بسترها و زیر ساخت های لازم در استان مهیاد شود و ارگان های ذی ربط برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر