logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۷۲۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان:

ارتقای کیفیت زندگی خانواده ها هدف انجمن زنان کارآفرین است/مشاغل خانگی در اولویت حمایت

ارتقای-کیفیت-زندگی-خانواده-ها-هدف-انجمن-زنان-کارآفرین-است-مشاغل-خانگی-در-اولویت-حمایت

رئیس انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان گفت: انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان به دنبال ارتقای کیفیت زندگی خانواده ها به ویژه زنان است.

عندلیبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;،اظهار داشت: انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان در سال گذشته فعالیت خود را به صورت غیر انتفاعی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این انجمن به منظور ارتقای کیفیت زندگی خانواده ها به ویژه زنان اهداف خود را دنبال می کند، افزود: یکی از اهداف این انجمن توسعه کارگروهی، روحیه تشکل گرایی،تقویت خودباوری برای ورود زنان به فعالیت های اقتصادی خوشه ای  و زنجیره ای است.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: روش برای اجرای اهداف،انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی در زمینه کارآفرینی بانوان، ایجاد بانک اطلاعاتی از زنان کارآفرین شهری و روستایی استان است.

وی گفت: همچنین فراهم کردن زمینه برای پرورش ایده های خلاق زنان و خدمات مشاوره ای و پشتیبانی با اخذ مجوز از دستگاه های مربوطه از دیگر فعالیت های این انجمن محسوب می شود.

عضو هئیت مدیره انجمن زنان کارآفرین تلاشگر استان زنجان کمک به بهبود سیاست های حمایت از زنان کارآفرین را از دیگر برنامه های این انجمن عنوان کرد و افزود: برگزاری همایش ها، کارگاه ها و نمایشگاه های دایمی و موسمی برای زنان کارآفرین از دیگر اقدامات در این زمینه است.

عندلیبی حمایت از مشاغل خانگی است را یکی از زمینه های فعالیت این انجمن دانست و گفت:با تعدادی از بانوان خانه دار ارتباط گیری شده و قرار است نمایشگاهی از مشاغل خانگی بانوان در استان راه اندازی شود.

وی با دعوت از بانوان علاقه مند به مشاغل خانگی برای ورود به این انجمن، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 25 نفر از بانوان دارای مشاغل خانگی با این انجمن ارتباط دارند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات بدون بهره به بانوان دارای مشاغل خانگی،گفت:حمایت های لازم از مشاغل خانگی انجام می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر