logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۷۲۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد

اجرای 30 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر زنجان

اجرای-30-کیلومتر-شبکه-جمع-آوری-فاضلاب-در-شهر-زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به تولید 30 میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده در زنجان گفت: 30 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر زنجان اجرا می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: پس از ساخت و تکمیل تصفیه خانه های شهری در استان تولید پساب تصفیه شده فاضلاب به حدود 30 میلیون متر مکعب خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تا کنون 3 واحد تصفیه خانه در شهر های زنجان ، ابهر و ماهنشان به بهره برداری رسیده و 2  واحد تصفیه خانه دیگر نیز در شهر های زرین آباد و دندی در مراحل پایانی احداث می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: هم اکنون 42 درصد اماکن شهر زنجان دارای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب می باشند.

وی گفت: امسال30 کیلومتر شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان اجرایی می شود که 20 کیلومتر آن به صورت فاینانس و 10 کیلومتر نیز با استفاده از منابع عمرانی شرکت اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: اجرای شبکه فاضلاب به طول 10 کیلومتر در شهرک زیبا شهر با اعتبار 30 میلیارد ریال از جمله طرح های اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان است که با اتمام این طرح نزدیک به دو درصد به شبکه فاضلاب شهر زنجان افزوده خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر