logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۷۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

50 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان زنجان کشف شد

50-کیلوگرم-مواد-مخدر-از-سوداگران-مرگ-در-استان-زنجان-کشف-شد

فرمانده انتظامي استان از كشف 50 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و گل در استان زنجان و دستگيري سه قاچاقچي سابقه دار در عمليات‌های پليسي خبر داد.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت دو نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي تصریح کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين افراد به صورت عمده در تهيه و قاچاق مواد مخدر فعاليت دارند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهمان قصد دارند مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استانهاي غربي به وسيله يك دستگاه خودرو به استان هاي مركزي كشور منتقل و توزيع كنند .

سردار آزادي با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهمان آغاز و با تشكيل 2 تيم از پليس مواد مخدر مركز استان به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: مأموران موفق شدند متهمان را با يك دستگاه سواري پيكان در اتوبان زنجان- قزوين شناسايي و متوقف كنند.

وي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از خودرو متهمان 48 كيلو ماده مخدر از نوع ترياك كه در پرايد جاسازي شده بود كشف كردند، گفت: اين دو متهم با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر بیان کرد: بي‌شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت‌‌هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

وی از کشف دوکيلوگرم موادمخدرازنوع گل از4سوداگرمرگ دراين شهرستان خبرداد اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه باموادمخدر درپي دريافت اخباري از فعاليت قاچاقچيان در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر گل در سطح شهرستان موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.

شیرمحمدی تصریح کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با کار فني و پليسي چهار سوداگر مرگ را شناسايي و حين انتقال مواد مخدردستگير كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو پژو 405 متهمان مقدار 2 کيلوگرم موادمخدر از نوع گل که به طرز ماهرانه جاسازي شده بود را کشف كردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان درادامه با بيان اينكه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند گفت: شماره تلفن 128 پليس مبارزه با مواد مخدر به طورشبانه روزي آماده دريافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه موادمخدر است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر