logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۷۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان مطرح کرد؛

اتصال بافندگان فرش به بازار از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان/ زنجان جزو هشت استان برتر راه اندازی بازارچه های فصلی و دائمی است

اتصال-بافندگان-فرش-به-بازار-از-اقدامات-قرارگاه-پیشرفت-و-آبادانی-سپاه-زنجان-زنجان-جزو-هشت-استان-برتر-راه-اندازی-بازارچه-های-فصلی-و-دائمی-است

 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:اتصال بافندگان فرش به بازار و تجار برای جلوگیری از واسطه گری ها از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان است.

فرشاد پیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان 79 پروژه را در سه دهستان اجرایی می کند.

وی با بیان اینکه این قرار گاه در حوزه اشتغال و معیشت در مناطق محروم کارهای خوبی را انجام داده است، افزود: مطالعات شبانه روزی انجام و در برنامه شش ماهه نهادهای واسط شناسایی شده اند.

وی با اشاره به جلوگیری از تصدی گری ها و دلالی ها از سوی این قرارگاه با فعالیت های انجام شده، عنوان کرد:راه اندازی بازارچه های فصلی و دائمی نیز از برنامه های اجرا شده است.

این مسئول بیان داشت: استان زنجان جزو هشت استان برتر در زمینه راه اندازی بازارچه های فصلی و دائمی محسوب می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به شناسایی افراد فعال در حوزه غلات و ارائه آموزش های متنوع چگونگی داشت،کاشت و برداشت گندم،افزود: آموزش های لازم به این افراد ارائه می شود.

پیری خاطرنشان کرد: این قرارگاه در زمینه رسته فرش بافی نیز فعال بوده و بر اساس مدل روز به ارائه آموزش های طراحی و رنگ شناسی با رویکرد نیاز بازار می پردازد.

وی از شناسایی طرح ها و رنگ بندی نقشه ها در روستاها خبرداد و گفت: اتصال بافندگان فرش به بازار و تجار برای جلوگیری از واسطه گری ها از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول بیان داشت: این قرارگاه در زمینه آموزش سفیران سلامت، اعزام مبلغ به روستاهای هدف و تبلیغ سبک ایرانی و اسلامی و استمرار طرح فدک فعالیت می کند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت های کارگروه فرهنگی  در 12 محور، خاطرنشان کرد:  احیای فرهنگ مسجد محوری،اصلاح و بهبود رفتارها، اصلاح سبک زندگی و ترویج و اشاعه روحیه کار و تقویت روحیه سلحشوری و ترویج فرهنگ و شهادت گام های مثبتی را برداشته است.

وی از اجرای طرح های عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان در دهستان قره پشتلوی پایین، شهرستان زنجان، دهستان اوریاد، ماهنشان، دهستان شیوانات شهرستان خدابنده خبرداد و گفت: در سال جاری نیز فعالیت های این قرارگاه ادامه می یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر