logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۷۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان:

روند تکمیل پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان ضعیف است/ اعتبار تخصیص یافته کافی نیست

روند-تکمیل-پروژه-پیست-دوچرخه‌سواری-زنجان-ضعیف-است-اعتبار-تخصیص-یافته-کافی-نیست

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به پروژه نیمه کاره پیست دوچرخه‌سواری زنجان گفت: روند تکمیل پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان ضعیف است.

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند تکمیل پیست دوچرخه‌سواری زنجان اظهار کرد: این پیست اکنون در حال اجرا است اما با توجه به اینکه بودجه تخصیص یافته کم بوده روند تکمیل پروژه ضعیف است.

وی با بیان اینکه پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان با روند کندی پیش می‌رود و راکد نیست، عنوان کرد: اگر اعتبار این پروژه به صورت کامل تخصیص یابد پیست دوچرخه سواری زنجان تا یک سال آینده به پایان می‌رسد.

عصفوری تصریح کرد: با این روندی که اکنون در پروژه پیست دوچرخه‌سواری زنجان شاهد هستیم به نظرم این پروژه تا چهار سال آینده نیز تکمیل نشود.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور با اشاره به ابرگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان اظهار کرد: این اردو از یکم تیر ماه در زنجان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه 9 ورزشکار جانباز و معلول در اردو حضور خواهند داشت، ابراز کرد: این اردو به مدت 15 روز در زنجان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور بیان کرد: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان در این اردو حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در این اردوها دوچرخه‌سواران برتر برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گزینش خواهند شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر