logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۷۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

بهره مندی 11 هزار و 828 مددجوی زنجانی از خدمات موردی

بهره-مندی-11-هزار-و-828-مددجوی-زنجانی-از-خدمات-موردی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و283میلیون تومان در قالب کمک های موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته انجام‌شده است گفت: 11 هزار و 828 مددجوی زنجانی از خدمات موردی بهره‌مند شدند.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، اظهار کرد: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز شناسایی‌شده در بین جامعه هدف این نهاد شکل‌گرفته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به آن‌ها عرضه می‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت به‌منظور رفع نیازهای فوری و ضروری جامعه هدف در قالب خدمات موردی تعریف‌شده است، افزود: در سال گذشته به یازده هزار و 828 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب خدمات موردی خدمت‌رسانی شده است.

صفری ابراز کرد: در قالب خدمات موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از یک میلیاردو283 میلیون تومان در سال گذشته از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بیشترین خدمات موردی ارائه‌ شده به مددجویان تحت حمایت این استان را در سال گذشته در حوزه معیشت و تأمین مایحتاج اولیه زندگی بوده است، گفت: از مجموع خدمات موردی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته 325 میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین معیشت و نیازهای اولیه زندگی دو هزار و 752مددجوی زنجانی پرداخت‌شده است.

وی بیان کرد: همچنین به ‌منظور تأمین لوازم منزل هزار و482 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته 245 میلیون تومان هزینه شده است.

صفری با اشاره به اینکه 799 نیازمند درسال گذشته از خدمات موردی کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند شده‌اند، افزود: به‌منظور فراهم شدن زمینه بازگشت افراد نیازمند درراه مانده در قالب ابن سبیل 38میلیون تومان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه سایر خدمات موردی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند در سال 96 در بخش‌های درمان، تحصیل، مسکن، ازدواج و اشتغال اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز بیش از 292میلیون تومان نیز در قالب خدمات موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال96 پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات موردی کمیته امداد در قالب خدمات تک خدمتی و چند خدمتی نیز به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه بر اساس نوع نیاز و استحقاق آن‌ها در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود، ادامه داد: 2هزار و62 نیازمند غیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در سال گذشته از خدمات موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر