logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۷۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان:

صادرات 37 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان زنجان/ 12 کشور مقصد صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان

صادرات-37-میلیون-دلاری-محصولات-کشاورزی-از-استان-زنجان-12-کشور-مقصد-صادرات-محصولات-کشاورزی-استان-زنجان

مدیر توسعه باززگانی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به صادرات 37 میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان زنجان گفت: امسال 57 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شد.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی از استان زنجان اظهار کرد: 57 هزار و 113 تن انواع محصولات کشاورزی از استان زنجان صادر شده است.  

وی با اشاره به ارزش ریالی محصولات کشاورزی صادر شده از استان زنجان تصریح کرد: ارزش میزان صادرات بالغ بر 37 میلیون دلار برآورد شده است.   

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان زنجان ارزش ریالی صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان در سال گذشته را یک هزار و 415 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: حجم صادرات کشاورزی استان در سال 96 نسبت به برنامه هدفگذاری شده رشد 149 درصدی داشته است.   

وی به نوع محصولات صادر شده از استان زنجان اشاره کرد و افزود: گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، کشمش، سیر، سیب درختی، سیب زمینی و انواع فرآورده های لبنی را عمده محصولات صادراتی استان زنجان هستند.   

جعفری با اشاره به اینکه صادرات محصولات کشاورزی از استان زنجان به 12 کشور گفت: عراق، روسیه، هلند، ترکیه، آلمان، تایلند، اتریش، مجارستان، مالزی، افغانستان، قطر و کویت مقصد عمده محصولات صادراتی استان است.   

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر