logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۷۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

بسیج جهان اسلام در منطقه تشکیل شده است/ بی‌اعتمادی دنیا نسبت به آمریکا با خروج از برجام افزایش یافت

بسیج-جهان-اسلام-در-منطقه-تشکیل-شده-است-بی‌اعتمادی-دنیا-نسبت-به-آمریکا-با-خروج-از-برجام-افزایش-یافت

امام جمعه زنجان با اشاره به تشکیل بسیج جهان اسلام گفت: بسیج جهان اسلام در منطقه تشکیل شده و نیرو‌های حزب الله، زینبیون و فاطمیون از بسیجیان مستضعفین تشکیل شده در منطقه هستند.

به گزارش موج رسا; آیت اله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بدست آوردن تقوا و بخشودگی گناهان است اظهار کرد: این ماه برای انسان برکت، رحمت و مغفرت می آورد و انسان را به سوی رحمت الهی نیل میدهد.

وی ماه رمضان را پربرکت ترین ماه سال عنوان کرد و گفت: هر ساعت این ماه با ارزش است و شب و روز این ماه افضل است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ماه رمضان ماه گناه سوزی است و گناهان بندگان در این ماه بخشوده می شود ابراز کرد: کسب تقوا بهترین فضیلت ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه بهترین توشه و بهترین پس‌انداز عبارت است از تقوای الهی است، چرا که قرآن کسب تقوا را بهترین فضیلت این ماه می‌داند و همه را به کسب این فضیلت اخلاقی دعوت می‌کند ابراز کرد: در این ماه درهای رحمت خداوند به روی همه بندگان باز است.

آیت اله خاتمی با بیان اینکه دعای بندگان در این ما مستجاب می شود خاطر نشان کرد: ماه رمضان ماه خداست و خداوند عنایت خاصی به این ماه دارد.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس در سال 1361 توسط رزمندگان اسلام انجام شد را یکی از عملیاتهای فتح الفتوح عنوان کرد و گفت: دشمن بعد از فتح خرمشهر رجز میخواند و حتی صدا نیز میگفت اگر ایرانیان خرمشهر را بتوانند آزاد کند کلید بصره را خواهم داد.

امام جمعه زنجان تمام کشورهای استکبار در حمایت از صدام ایستاد بودند و با تمام قدرت برای براندازی انقلاب اسلامی از صدام حمایت میکردند بیان کرد: در نهایت با کمک و عنایت خداوند تبارک و تعالی و ایستادگی رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد و این آزادی نتیجه استقامت و مقاومت رزمندگان اسلام بود.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص تشکیل بسیج مستضعفین جهان افزود: امروز فرمایش تشکیل بسیج مستضعفین جهان اتفاق افتاده است.

آیت اله خاتمی با اشاره به مقاومت هفت ساله کشور سوریه با عنوان حزب الله، زینبیون و فاطمیون در قالب بسیج همگانی پیروز شد عنوان کرد:  انصارالله نیز در قالب بسیج مردمی در برابر توطئه‌های آمریکا و رژیم جعلی عبری آمریکایی عربی با تمام قدرت ایستاده است.

وی با بیان اینکه پیروزی مقاومت در لبنان نیز در راستای این مسیر بوده است ابراز کرد: ایستادن نیرو‌های سوریه در برابر تکفیری‌ها و از بین بردن و بیرون راندن آنها نیز در راستا تشکیل بسیج مستضعفین است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این مسیر در منطقه همچنان ادامه دارد ابراز کرد: باید با افتخار بگوییم که توانستیم فرمایشات امام راحل را در جهان اسلام محقق کنیم.

وی با اشاره به انتظارات بی‌جای رئیس جمهور آمریکا در مسئله برجام افزود: رهبر کبیر انقلاب در رابطه با کناره گیری آمریکا از برجام بیان فرمودند که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

آیت‌اله خاتمی بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب در فرمایشات خود فرمودند« آقای ترامپ من از طرف ملت ایران می‌گویم که شما هم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید».

وی عنوان کرد: به ملت کشورهای اروپایی می‌گوییم که توجه کنند آمریکا شما را نیز تهدید کرد و آنها قابل اعتماد نیستند و ایران در منطقه توانست ابهت آمریکا را از بین ببرد و شما هم می‌توانید در اروپا ابهت آمریکا را بشکنید.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر