logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۶۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

60 درصد خدمات بنیاد شهید زنجان الکترونیکی ارائه می‌شود

60-درصد-خدمات-بنیاد-شهید-زنجان-الکترونیکی-ارائه-می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بیش از 60 درصد خدمات بنیاد به صورت الکترونیکی به جامعه هدف ارائه می‌شود، چرا که به این باور رسیده‌ایم که الکترونیکی شدن موجب همواری مسیر خدمات دهی می شود.

به گزارش موج رسا; جلسه کارگروه توسعه مدیریت محور توسعه دولت الکترونیک اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست مدیرکل و با حضور کیانی نماینده سازمان مديريت و برنامه ريزي استان زنجان و معاونان و کارشناسان متخصص در حوزه‌ها بنیاد استان تشکیل شد.
در این جلسه علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در عصر حاضر روند کارها تسریع یابد و همچنین زمان برای ارتقاء کیفیت فراهم شود همه باید به دولت الکترونیک اعتماد و اعتقاد داشته باشیم، اظهار کرد: همه باید برای این مهم پای کار باشند.
وی مسیر الکترونیک را یکی از مهمترین و محکمترین راه‌ها برای کسب موفقیت و پیشرفت دانست و گفت: این مسیر در نهایت منجر به این می‌شود که افراد پاسخ درخواست‌های خود را به موقع دریافت کرده و برنامه‌ریزی دقیق‌تری را داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد خدمات این نهاد به صورت الکترونیکی به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: به این باور رسیده‌ایم که الکترونیکی شدن امورات مسیر همواری را در مقابل حل مشکلات و رسیدگی دقیق به درخواست‌ها میسر می‌کند.

کاظمی ادامه داد: از این‌رو جلب رضایت جامعه هدف ایثارگر نیز در این وادی ارزشمند تلقی می‌شود.
وی اضافه کرد: اینکه افراد بدون مراجعه حضوری بتوانند از طریق پل‌های ارتباطی همچون خط تماس 1616 به درج تقاضاها و درخواست‌های خود بپردازند نه تنها منجر به خوشنودی افراد می‌شود چراکه در زمان و هزینه آنها صرفه جویی می‌شود، بلکه پاسخ دقیقی برای درخواست‌های خود دریافت می‌کنند.
کاظمی در ادامه تاکید کرد: هر چند تلاش‌ها بر این است که با الکترونیکی شدن خدمات شرایط مساعدی برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر در ارائه خدمات ایجاد شود اما دیدارهای منسجم و قابل توجهی در طول سال برنامه‌ریزی می‌شود که مراجعه معکوس را بوجود می‌آورد به عبارتی مسئولان در منازل جامعه ایثارگر حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و وضعیت خانواده‌ها قرار می‌گیرند که این نوعی دلگرمی را ایجاد می‌کند و این پیام را به آنها می‌رساند که الکترونیکی شدن خدمات به معنای دوری نیست بلکه هدف تسریع در دریافت نتایج بوده و مسئولان همیشه در کنار خانواده‌های ارزشمند شاهد و ایثارگر هستند.
کیانی نماینده سازمان مديريت و برنامه ريزي استان زنجان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا گلگون کفن گفت: الکترونیکی شدن خدمات جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان است و ارباب رجوع می‌تواند در بهترین شرایط مسائل خود را پیگیری کند.
این مسئول ادامه داد: مراجعان در ادارات نیز نباید دچار سردرگمی شوند و در این وادی میز خدمت می‌تواند نقش موثری داشته باشد تا افراد با دریافت راهنمایی مناسب از کارکنان به مقاصد خود از مسیر صحیح دست یابند.
وی در سخنان خود با مورد تاکید قرار دادن همه جانبه بودن خدمات الکترونیکی افزود: همچنین باید در خدمات الکترونیکی به سمتی حرکت کنیم که افراد آسیب‌پذیر جامعه نیز به راحتی بتوانند از خدمات بهره ببرند برای نمونه افراد نابینا از طریق فایل‌های صوتی و از این قبیل موارد بتوانند مطالبات و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر