logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۶۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

بیش از 90 پرونده تخلفات صنفی در استان زنجان مختومه شد

بیش-از-90-پرونده-تخلفات-صنفی-در-استان-زنجان-مختومه-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به ورود پرونده‌های صنفی به تعزیرات حکومتی استان گفت: بیش از 90 پرونده تخلفات صنفی در استان زنجان بررسی و مختومه شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازرسی‌های سرزده از واحد‌های صنفی در سطح استان اظهار کرد: 98 پرونده تخلفات صنفی از محل اجرای گشت‌های مشترک به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده و مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا گشت‌های مشترک به 20 اکیپ اقدام در استان تشکیل شد و به بازرسی سرزده از واحدهای صنفی اقدام کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به بررسی و مختومه شدن این 98 پرونده در تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: میزان جریمه پرونده‌های مختومه شده در این بخش بیش از 128 میلیون ریال بود.

وی به کشف و ضبط 851 ثوب پوشاک در زنجان خبرداد و افزود: در راستای تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی مقابله با قاچاق کالا‌ را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

ممیزی بیان کرد: پرونده پوشاک قاچاق کشف شده در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: پس از سیر مراحل قانونی و احراز قاچاق بودن محموله ، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط پوشاک مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 184 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان تشدید شده است ابراز کرد: باید به تولیدات داخلی توجه کنیم تا شاهد توسعه داخلی و رشد اقتصادی در استان و کشور باشیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر