logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۶۹۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

جذب 50 میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان

جذب-50-میلیارد-ریال-از-اعتبارات-ملی-برای-اجرای-پروژه‌های-رفع-تداخلات-و-کاداستر-در-استان-زنجان

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان گفت: 50 میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان جذب داده شده است.

جمال انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از انعقاد قرارداد جدید رفع تداخلات و کاداستر در سطح ۱۰۰هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: قراردادهای رفع تداخلات و کاداستر در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از کل سطح اراضی کشاورزی استان زنجان را در برمی‌گیرد.

وی بیان کرد: کارشناسان پهنه در سراسر استان به دلیل ارتباط مستقیمی که با بهره برداران دارند در فرهنگسازی و ترویج اهمیت اجرای این طرحها نقش تعیین کننده ای دارند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای پروژه های رفع تداخلات و کاداستر در استان زنجان تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی جذب استان شده است.

وی از انعقاد قرارداد جدید برای تهیه ارتوفتو در سطح ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان خبرداد و افزود: در سال جاری همچنین در سطح ۱۰۰هزار هکتار قرارداد جدید برای اجرای طرحهای رفع تداخلات و کاداستر در استان منعقد شده است.

انصاری با اشاره به قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: در یک هفته گذشته با حکم قضایی اقدام به قلع و قمع 15 تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان شد.

وی با بیان اینکه 10 مورد از قلع و قمع های انجام گرفته در شهرستان خدابنده و 5 مورد دیگر در شهرستان سلطانیه بوده است، اظهار کرد: با قلع و قمع این تعداد تغییر کاربری غیر مجاز حدود 5 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی استان به وضع سابق برگشت.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه بهره برداران قبل از اقدام به تغییر کاربری در اراضی نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کنند، بیان کرد: مردم و شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مراتب را به سامانه «131» گزارش دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر