logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۶۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس:

خروج از برجام خوی استکباری و عهدشکنی آمریکا را نشان داد/ باید بیش از پیش به خودمان متکی باشیم

خروج-از-برجام-خوی-استکباری-و-عهدشکنی-آمریکا-را-نشان-داد-باید-بیش-از-پیش-به-خودمان-متکی-باشیم

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس گفت: خروج از برجام خوی استکباری و عهدشکنی آمریکا را نشان داد.

به گزارش موج رسا; سید مرتضی خاتمی امروز در جشن خودکفایی 2 هزار و 300 مددجوی زنجانی با بیان اینکه شالوده جمهوری اسلامی بر اسلام است و در اسلام بر احسان و نیکوکاری تاکید فراوانی شده است، اظهار کرد: خداوند فقیر آبرومند را دوست می‌دارد، یعنی کسی که اهل سوال نباشد، از طرفی به مسلمانان تاکید شده است که هیچ سائلی را ولو به اندک رد نکنید که تلاقی همین دو امر نشانگر این است که هم کسانی که ندارند باید متکی به نفس باشند راه خوداتکایی را طی کنند و  هم بر دارندگان فرض است که از داشته‌های خود در مسیر درست استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد پس از انقلاب ثمرات و برکات بسیاری داشته است، ابراز کرد: هرچند که کمیته امداد دچار فراز و فرودهایی نیز بوده است اما برآیند حرکت کمیته امداد در کشور ما بسیار مثبت بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای تخزیب دستاوردها عنوان کرد: دشمن هیچگاه دوست ندارد که یک نهاد کشوری و فراگیر که بیش از 80 درصد گروه‌های حمایتی تحت برنامه حاکمیت را زیر پوشش دارد، به این موفقیت‌ها دست پیدا کند اما ما باید کار خودمان را انجام دهیم.

خاتمی با بیان اینکه داشتن فقیر زیاد در جامعه مایه مباهات نیست، ادامه داد: در هر جامعه‌ای ولو کشورهای پیشرفته فقیر وجود دارد، کمیته امداد به عنوان متولی این امر درباره تامین مسکن، خدمات کمک آموزشی، کمک‌های نقد و غیرنقدی فعالیت‌های خوبی داشته است.

وی تاکید بر به روزرسانی روش‌های کمک‌رسانی افزود: در تیم مدیریتی جدید کمیته امداد روحیه‌ای جدیدی وجود دارد و گزارش‌ها نشان دهنده آن است که رویکرد تیم جدید بسیار مثبت‌تر از گذشته بوده است.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به تعامل مثبت کمیته امداد با مجلس و دولت اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی نیز دین خود را در این زمینه ادا کرد و در قانون ششم توسعه دریافتی مددجویان را به 20 درصد حداقل دریافتی مصوب شورای عالی کار ارتقا داد و در بحث یارانه نیز دریافتی مددجویان سه برابر شد که همین امر موجب شد دریافتی مددجویان به 5 برابر افزایش یابد.

 نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد فعالیت خوبی در زمینه اشتغالزایی داشته است، خاطرنشان کرد: برخی از ادارات که در بحث اشتغال نیز مورد خطاب هستند و در بحث اشتغال روستایی دست اندرکارند باید این رویکرد را دنبال کنند.

خاتمی در پایان با اشاره به خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: این اقدام خوی استکباری و عهدشکنی آمریکا که همواره مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند را نشان داد و در این راستا باید بیش از پیش به خودمان اتکا داشته باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر