logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۶۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت سیاسی استانداری زنجان:

ترامپ عهدشکن،بی اعتباری آمریکا را برای دنیا روشن کرد

ترامپ-عهدشکن،بی-اعتباری-آمریکا-را-برای-دنیا-روشن-کرد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ترامپ با عهدشکنی و نقض پیمان در مقابل برجام، اعتبار بین‌المللی و آبروی خود را در جهان از بین بُرد و بی اعتباری آمریکا را برای دنیا روشن کرد.

به گزارش موج رسا; کریم الله شعبانی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان زنجان، با اشاره به اینکه وحدت ملی باید وجه مشترک همه احزاب، گروه ها و سلیقه ها باشد، گفت: جمهوری اسلامی، امروز بیش از گذشته به این ابزار تعیین کننده برای مقابله با عهدشکنی و توطئه آمریکا نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ با عهدشکنی و نقض پیمان در مقابل برجام، اعتبار بین‌المللی و آبروی خود را در جهان از بین بُرد و بی اعتباری آمریکا را برای دنیا روشن کرد، ادامه داد: با توجه سخنان رئیس جمهور، مشاهده شد که ایران، کشوری است که به تعهدات خود پایبند بوده، اما آمریکا، کشوری است که هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نبوده و جمهوری اسلامی با مدیریت خود این موضوع را نشان داد.

شعبانی افزود: ملت ایران، شرایطی سخت‌تر را با سربلندی و موفقیت، پشت سر گذاشته و بی شک شرایط کنونی را نیز با شجاعت، صبر، تدبیر و وحدت ملی، سپری نموده و با وحدت و انسجام بر مشکلات فائق می‌آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه نباید اجازه داد هیچ حاشیه‌ای به وظیفه اساسی مسئولین در خدمت به مردم خدشه وارد کند، افزود: همه مسئولان و دستگاه‌ها باید به ادای کامل وظایف خود در این شرایط حساس، بیش از گذشته پرداخته و با آمادگی بیشتر به تلاش خود ادامه دهند.

شعبانی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید با ابزار و امکانات موجود خود برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند، تصریح کرد: همه موضوعات اجتماعی در جایگاه خود، ارزشمند و بااهمیت هستند، به طوری که علیرغم اینکه ایجاد اشتغال، اولویت اول کشور است، اما کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز در کنار آن مهم بوده و در واقع، این دو مقوله لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی ضمن تقدیر از راه‌اندازی گرمخانه توسط شهرداری برای نگهداری از متکدیان، گفت: باید کمیته‌ای برای رفع معایب، نواقص و ضعف‌های گرمخانه تشکیل شود.

شعبانی افزود: باید به گونه‌ای سختگیرانه و با دقت نظر پیشگیرانه با متکدیان غیر بومی، رفتار شود تا این افراد جرات ورود به استان را نداشته باشند. در خصوص متکدیان بومی نیز باید با تشکیل بانک اطلاعاتی، نسبت به ساماندهی و کنترل آنها اقدام شود تا هزینه اضافی به بار نیاید.

شعبانی با اشاره به راه‌اندازی مرکز پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی که یک اقدام ابتکاری توسط اداره کل بهزیستی استان است، گفت: متاسفانه گاهی عدم پیشگیری مناسب، منجر به بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود که کار کنترل را سخت می‌کند.//ن

منبع:استانداری زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر