logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۶۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی جانشین سپاه استان زنجان؛

برنامه های سوم خرداد در زنجان تشریح شد/ فتح خرمشهر نشانه ای از عظمت خداوند سبحان بود

برنامه-های-سوم-خرداد-در-زنجان-تشریح-شد-فتح-خرمشهر-نشانه-ای-از-عظمت-خداوند-سبحان-بود

از سوی سرهنگ ابوالفضل طهماسبی،جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان؛برنامه های سوم خرداد،سالروز آزاد سازی خرمشهر در زنجان تشریح شد.

ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، برنامه های متعددی از سوی پایگاه های بسیج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر یادآور مقطعی از دوران دفاع مقدس است که مردم ایران مقاومت جانانه ای رد برابر دشمن داشتند، افزود: بدون شک نام این افراد در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.   وی با اشاره به اینکه سوم خرداد در دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف و نماد مقاومت ملت ایران است،ادامه داد: حماسه غرورآفرین سوم خرداد و رشادت رزمندگان و دلاورمردان این سرزمین موجب تغییر سرنوشت جنگ شده و این حماسه نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد.   جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان سوم خرداد را روزی بزرگ و به یادماندنی در تاریخ کشور عنوان کرد و گفت: رزمندگان جان برکف با پیروزی خود بر دشمن در سوم خرداد برگ زرینی دیگری بر افتخارات ملت سرافراز و انقلابی ایران اسلامی افزودند.   سرهنگ طهماسبی بیان داشت: فتح خرمشهر نشانه ای از عظمت خداوند سبحان بود و خواست خداوند بر این بود که خرمشهر آزاد شود و شکست سهمگینی بر دشمن وارد شود.   وی همچنین روز حماسه سوم خرداد را روز مقاومت، پیروزی و روز عزت و اقتدار ملت فهیم ایران اسلامی دانست و گفت: رزمندگان جان برکف با ایثار جان و فداکاری در راه خدا در عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند و این شهر را از چنگال رژیم بعثی آزاد کردند.   وی با بیان این که حماسه عظیم ملی سوم خرداد، نماد اقتدار ایران اسلامی است و انتقال ارزش های آن به نسل جوان ضروری است، گفت: باید نسل جوان را به نحو شایسته در جریان حماسه بزرگ فتح غرورآفرین خرمشهر مقاوم و حماسه آفرینی ها و رشادت های فاتحان این روز قرار داد.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، تنها رژیم عراق در مقابل ایران نبود بلکه قدرت های بزرگ جهان و غرب برای نابودی جمهوری اسلامی بسیج شده بودند،ادامه داد: فتح خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروی مردمی بسیج، ارتش، سپاه بود.

طهماسبی بابیان اینکه باید فلسفه سوم خرداد در جامعه به خوبی تبیین شود، افزود: باید رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس به خوبی به نسل جوان انتقال داده شود.

وی ابراز کرد: اکثر شهدای زنجانی در عملیات بیت‌المقدس شهید شدند و رزمندگان زنجانی در این عملیات حضور بسیار خوبی داشتند.

این مسئول با اشاره به برنامه های سوم خرداد در زنجان، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان، نمایشگاه عکس و پوستر، همایش شعر و خاطره و نیز مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های این مناسبت در زنجان است.

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، برگزاری یادواره شهدا در استان  و غبارروبی مزار شهدا،افزود:ویزیت رایگان بیماران درمانگاه‌های سپاه به‌صورت رایگان از دیگر برنامه های این ایام است..

طهماسبی از برگزاری ایستگاه های صلواتی در پایگاه های مقاومت خبرداد و گفت: به همت قرارگاه های پیشرفت و آبادانی در سه نقطه استان پایگاه بسیج افتتاح می شود.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر