logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۶۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

۲۵ درصد از جمعیت استان زنجان را جوانان تشکیل می‌دهند/ حضور ۵۰ نفر از ورزشکاران استان در بازیهای آسیایی جاکارتا

۲۵-درصد-از-جمعیت-استان-زنجان-را-جوانان-تشکیل-می‌دهند-حضور-۵۰-نفر-از-ورزشکاران-استان-در-بازیهای-آسیایی-جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اهمیت نقش جوانان در جامعه گفت: ۲۵ درصد از جمعیت استان زنجان را جوانان تشکیل می‌دهند.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در جشن نشاط و امید که به مناسبت هفته جوان در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ۲۵ درصد از جامعه جمعیتی استان زنجان را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان رشد جوانان در زمینه‌های مختلف نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی هستیم، ابراز کرد: برنامه‌های مختلفی در طول سال و همچنین در هفته جوان برای این قشر برگزار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه تمامی نهادها و ارگانها باید از جوانان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی سال گذشته اعتبارات و مساعدتهای مالی خوبی در بخش جوانان و ورزش جذب کردیم.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان اعتبار در حوزه جوانان جذب شد، عنوان کرد: اجرای بیش از ۸۰ طرح جوانان و برگزاری صدها برنامه از جمله اقدامات بوده است.

خلیلی با اشاره به حضور معاون رئیس جمهور در اجرای طرح شتابدهی کسب و کار فناورانه جوانان در ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه داد: این برنامه با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال رویدادهای مهمی از جمله بازیهای آسیایی را پیش رو داریم، گفت: ورزشکارانی از استان زنجان نیز به این بازیها اعزام خواهند شد که در این راستا نیاز به حمایت مسئولان استان داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای بازیهای آسیایی انجام شده است، اظهار کرد: ستاد مسابقات در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در اواخر سال دو میلیارد اعتبار جذب استان زنجان شد، ابراز کرد: در طول سال بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای هیئت‌های ورزشی توزیع شده است.

خلیلی بیان کرد: ۵۰ نفر از ورزشکاران استان زنجان در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر