logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۶۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی سپاه انصار المهدی (عج) خبرداد

اعزام 150 راوی و خادم شهدای زنجان به سرپل ذهاب

اعزام-150-راوی-و-خادم-شهدای-زنجان-به-سرپل-ذهاب

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) از اعزام 150 راوی،روحانی و خادم شهدای زنجان به سرپل ذهاب خبر داد.

عبدالکریم مرادی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: کاروان های راویان، روحانیون و خادمین شهدا اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 150 نفر در قالب 3 اتوبوس به مراسم افتتاحیه راهیان نور اعزام شدند، افزود: این افراد به منطقه عملیاتی بازی دراز در سرپل ذهاب اعزام شدند.
این مسئول با اشاره به افتتاح برنامه‌های راهیان نور غرب کشور در منطقه بازی دراز سرپل ذهاب،گفت: هر ساله با حضور 30 هزار نفر از سراسر کشور برنامه‌های راهیان نور آغاز می‌شود.
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار المهدی (عج) افزود: راویان برای روایتگری به این مناطق اعزام می شوند تا  با حضور در اردوهای راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشند.

مرادی بیان داشت: اصلی‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل و حفظ دستاوردهای شهدا محسوب می شود.
وی با بیان اینکه راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است،افزود: همچنین تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است که این یکی از وظایف راهیان نور است.
گفتنی است: عملیات بازی دراز در محور سر پل ذهاب - ارتفاعات بازی دراز به صورت نیمه گسترده در تاریخ 01/02/1360 به فرماندهی مشترک ارتش و سپاه انجام شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر