logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۶۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خدابنده در گفت‌وگو با موج رسا:

تمام روستاهای شهرستان خدابنده تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

تمام-روستاهای-شهرستان-خدابنده-تا-پایان-امسال-از-نعمت-گاز-بهره‌مند-می‌شوند

فرماندار خدابنده با اشاره به وضعیت گاز رسانی به روستاهای این شهرستان گفت: تمام روستاهای شهرستان خدابنده تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

حمید میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت گاز رسانی به شهرستان خدابنده اظهار کرد: 100 درصد جمعیت شهری این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه سه شهر در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز بهره مند شده‌اند، ابراز کرد: اکنون هر هفت شهر شهرستان خدابنده بهره مند از نعمت گاز هستند.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به وضعیت گاز رسانی به روستاهای این شهرستان عنوان کرد: حدود 73 درصد جمعیت روستایی شهرستان خدابنده از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال تمام روستاهای شهرستان خدابنده از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

میرزایی با اشاره به وضعیت راه‌های شهرستان خدابنده گفت: کمربندی قیدار تا پایان امسال قابل بهره برداری خواهد بود و اکنون 9 کیلومتر از مسیر آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه در برنامه داریم تا تعریض مسیر قیدار به ابهر را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: تمام روستاهای بالای 50 خانوار شهرستان آسفالت هستند و باید گفت که 85 درصد راه های شهرستان آسفالت هستند.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه روکش آسفالت بزینه رود به گرماب آغاز شده است، اظهار کرد: مسیر سجاس به ایجرود را نیز امسال در برنامه داریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر