logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۶۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان:

تشکیل کمپین حمایت از کالای ایرانی در بین صنایع کوچک زنجان/ حمایت از کالای ایرانی با ارتقای کیفیت محصولات داخلی محقق می‌شود

تشکیل-کمپین-حمایت-از-کالای-ایرانی-در-بین-صنایع-کوچک-زنجان-حمایت-از-کالای-ایرانی-با-ارتقای-کیفیت-محصولات-داخلی-محقق-می‌شود

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کالای ایرانی در زنجان جزو برنامه‌های این شرکت است گفت: حمایت از کالای ایرانی با ارتقای کیفیت محصولات داخلی محقق می‌شود.

امیر حمیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌های این شرکت نیز هم راستا با شعار سال و حمایت از تولید کنندگان داخلی تدوین شده است.

وی به لزوم فرهنگ سازی در زمینه مصرف تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود: از اسفند ماه سال گذشته سازمان صنایع کوچک کمپین حمایت از مصرف کالای ایرانی را ایجاد کرده است و این کمپین در کنار سایر برنامه‌های فرهنگی، امسال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، افزایش کیفیت محصول را عاملی اساسی در میزان استقبال از آن برشمرد و تصریح کرد: تحقق شعار سال با همکاری و همدلی تولید کنندگان و مصرف کنندگان عملی می‌شود؛ به طوریکه تولید کننده با افزایش کیفیت محصولات خود، مردم را برای خرید و استفاده از آن ترغیب و تشویق می‌نماید و اگر محصولات ایرانی رضایت خریداران را جلب نماید به یقین جای خود را در سبد خرید خانواده‌ها حفظ و تثبیت خواهد کرد.

حمیدنیا خاطر نشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان با تمام توان و در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای جوانان، برنامه های تدوین شده امسال را عملیاتی خواهد کرد.

گفتنی است شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان دو دوره نمایشگاه توانمندی های صنایع استان را در سالهای 94 و 96 برگزار کرده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر