logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۶۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان مطرح کرد؛

پاک کردن نام اهل بیت (ع) از جامعه توطئه دشمنان/ نمود امام حاضر در دوران غیبت ولی فقیه است

پاک-کردن-نام-اهل-بیت-(ع)-از-جامعه-توطئه-دشمنان-نمود-امام-حاضر-در-دوران-غیبت-ولی-فقیه-است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: یکی از توطئه های دشمنان پاک کردن نام اهل بیت (ع) از فکر و سطح جامعه بود.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی در دیدار پاسداران استان زنجان با وی، با تبریک ماه شعبان ماه ولایت و پیامبر گرامی اسلام،اظهار داشت:انتخاب روز ولادت امام حسین (ع) از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز پاسدار انتخاب بامسمایی بود.

وی ادامه داد: وقتی در ماه حرام امام حسین (ع) و یارانش را قتل عام می کنند و آل الله را به عنوان اسیری می گردانند، گرفتن چشم زهر از دیگران است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان به دنبال بستن در خانه اهل بیت (ع) و سپس پیامبر گرامی اسلام بودند، افزود: حتی اجازه ندادند امام سجاد (ع) در مسجد نبی نماز بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: دعا و خواندن قرآن تنها فرصت این امام همام برای بازگویی حوادث عاشورا و دفاع از اسلام بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای انس با صحیفه سجادیه، گفت: این دعا میراث ارزشمندی از این امام همام محسوب می شود که باید همگان مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه یکی از توطئه های دشمنان پاک کردن نام اهل بیت (ع) از فکر و سطح جامعه بود، افزود: امام سجاد(ع) برای مقابله با توطئه بنی امیه صلوات را در بین دعاهای خود قرار داد.

امام جمعه زنجان ادامه داد:در مقابل خفقان جامعه این امام همام با قرار دادن صلوات در بین دعاها به مقابله با توطئه ها پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت:یک عده خود را بالاتر از پیامبر و اهل بیت می دانند کسانی که جلوتر از دستورات الهی و پیامب رو اهل بیت حرکت کنند، از دین خارج می شوند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نمود امام حاضر در دوران غیبت ولی فقیه است، افزود: نتیجه تندروی خروج از دین است.

وی خاطرنشان کرد: گروه دوم نیز کسانی هستند که با پیامبر، امام و لی امر مسلمین فاصله دارند که این افراد راه را گم می کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه گروه سوم کسانی هستند پشت سر امام و پیامبر هستند، افزود: یکی از درس های ماه شعبان ولایت مداری است.

آیت الله خاتمی ستون خیمه انقلاب را ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: نزدیکترین جمعیت برای ستون انقلاب،ولایت پذیران هستند.

وی با بیان اینکه طولانی ترین سخنرانی مقام معظم رهبری در بین فرماندهان سپاه است، افزود: پاسداران وظیفه سنگینی دارند.

امام جمعه زنجان گفت: پاسداران میراث دار بیش از 200 هزار شهید هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، گفت: بسیاری از افراد برای اعزام به سوریه اصرار می کنند در حالی که دستورالعملی در این زمینه ارسال نشده است.

 آیت الله خاتمی بیان داشت: آمار شهدای استان نسبت به جمعیت بالا بوده و اما گزارش دهی های فعالیت های فرهنگی استان دلگرم کننده است.

وی برضرورت احداث ساختمان حوزه علمیه خواهران در استان زنجان تاکید کرد و گفت: مشتاق و علاقه مند در این زمینه وجود دارد اما امکانات خوبی در این زمینه نداریم.

امام جمعه زنجان برضرورت رصد اهداف دشمنان تاکید کرد و افزود: هدف دشمنان دارای پیچیدگی است و به دنبال اجرای برنامه های خود هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر