logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۶۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

در انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش سرگیجه گرفتیم/ مریم رشتچی از بین شش گزینه پیشنهادی به وزارتخانه انتخاب شد

در-انتخاب-مدیرکل-آموزش-و-پرورش-سرگیجه-گرفتیم-مریم-رشتچی-از-بین-شش-گزینه-پیشنهادی-به-وزارتخانه-انتخاب-شد

استاندار زنجان زنجان با ابراز تاسف از اینکه برای انتخاب یک مدیرکل آموزش و پرورش استان باید چندین معطل شد گفت: در انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش سرگیجه گرفتیم.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش‌امیری امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان زنجان با تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش و سپاه دستگاه‌های نظامی کشور هستند و وجود چنین نهادهای نظامی در کشور موجب آرامش ملت‌ می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی انتخاب مریم رشتچی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: شش گزینه به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده بود و این شش گزینه از نظر بنده مورد تایید بودند که در نهایت قرعه به نام مریم رشتچی درآمد.

استاندار زنجان‌ با اشاره به تمایل استانداری در استفاده از ظرفیت بانوان در سمت‌های مدیریتی افزود: استانداری زنجان برای منصوب کردن بانوان در سمت‌های مدیرتی تمایل دارد و امیدواریم این نهضت ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر رشد دادن آموزش و پرورش گفت: انتصابات در آموزش و پرورش به پایان رسید و همه باهم دست به دست هم دهند تا این نهاد را به رشد و شکوفایی در استان برسانند.

درویش امیری نهاد آموزش و پرورش را محور اصلی توسعه در کشور دانست و اعلام کرد: از درون مدارس ما باید عطر و بوی اخلاق بیاید.

وی با تاسف از اینکه برای انتخاب یک مدیرکل آموزش و پرورش استان باید چندماه معطل شد، گفت: روزی آموزش و پرورش چندین نماینده در هیئت دولت داشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش در گذشته رئیس جمهور و وزیر به جامعه معرفی می‌کرد، گفت: برای انتخاب یک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان سرگیجه گرفتیم.

وی با بیان اینکه در گذشته امسالی همانند سرتیپ ستاری فرمانده وقت نیروی هوایی ارتش علاقه‌ای برای پست ریاست نداشتند، گفت: امروزه چه شده است که برای گرفتن یک پست مدیریتی شاهد بی‌اخلاقی‌ها و بداخلاقی‌ها در جامعه هستیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر